ESET zpřístupňuje online hodnocení technické podpory

Datum: 01.07.2014
Praha 1. července (PROTEXT) - Společnost ESET nabízí zákazníkům možnost vyjádřit online svou spokojenost s technickou podporou. Výsledky hodnocení jsou veřejně dostupné. Společnost ESET, globální lídr v proaktivní digitální ochraně, zpřístupňuje veřejnosti v rámci...
Praha 1. července (PROTEXT) - Společnost ESET nabízí zákazníkům možnost vyjádřit online svou spokojenost s technickou podporou. Výsledky hodnocení jsou veřejně dostupné. Společnost ESET, globální lídr v proaktivní digitální ochraně, zpřístupňuje veřejnosti v rámci zvyšování transparentnosti svých služeb hodnocení spokojenosti zákazníků s technickou podporou. Spokojenost zákazníků s podporou, a to jak celkovou, tak podle tří dílčích parametrů (Rychlost odpovědi, Celková doba řešení a Srozumitelnost), je k dohledání na stránkách podpory. Online hodnocení probíhá od 1. července 2013 a zákazníci od té doby vystavili podpoře ESET 4005 hodnocení. Hodnotí se jako ve škole a drtivá většina známek za celkovou spokojenost - přesně 3445, tedy 86 procent - je "1“. "Podporu považujeme za naši klíčovou konkurenční výhodu. Od zpřístupnění dat o spokojenosti zákazníků si slibujeme, že k otázce kvality podpory přitáhne pozornost potenciálních zájemců o bezpečnostní řešení," komentuje Martin Jonáš, vedoucí technické podpory společnosti ESET. Hodnocení spokojenosti se týká elektronicky zadaných požadavků a probíhá tak, že po vyřešení problému systém po sedmi dnech posílá pozvánku k zhodnocení s linkem na hodnotící formulář. Výsledky slouží vedení technické podpory i vrcholovému managementu společnosti ESET k měření zákaznické spokojenosti a k hledání cest k jejímu dalšímu zlepšení. "Zpětná vazba od zákazníků je pro nás velmi důležitá. Poskytuje nám důležité informace, které nám pomáhají lépe uspokojit požadavky našich uživatelů a poskytovat technickou podporu na vysoké úrovni,“ uzavírá Martin Jonáš, vedoucí technické podpory společnosti ESET. O ESET software Společnost ESET, která byla založena v roce 1992, je světovým poskytovatelem bezpečnostního softwaru pro firemní klientelu a domácnosti. Společnost vyvinula špičkové bezpečnostní řešení a stále si udržuje přední místo na trhu proaktivní detekce počítačových hrozeb. Softwarové řešení ESET NOD32 Antivirus drží světový rekord v počtu ocenění v testu "VB100“, který provádí magazín Virus Bulletin, a od počátku testování v roce 1998 nebyl jediný výskyt volně šířeného počítačového červa nebo viru, který by v testu tento program nezachytil. Podle analytické společnosti Gartner je ESET šestým největším hráčem na globálním trhu korporátních řešení pro ochranu koncových zařízení. Na řešení ESET NOD32 Antivirus, ESET Smart Security a ESET Cybersecurity pro Mac spoléhají miliony uživatelů na celém světě a patří mezi nejvíce doporučovaná bezpečnostní řešení na světě. Společnost ESET má celosvětovou centrálu v Bratislavě (Slovensko), regionální distribuční centra jsou v San Diegu (USA), Buenos Aires (Argentina), v Německu a v Singapuru. Výzkumná centra ESET pro analýzu malware se nacházejí v Bratislavě, San Diegu, Buenos Aires, Praze (Česká republika), Krakově (Polsko), Montrealu (Kanada) a v Moskvě (Rusko), přičemž společnost ESET disponuje rozsáhlou sítí partnerů ve více než 180 zemích světa. Kontakt: Petr Blažek petr.blazek@taktiq.com
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.