Prodejní úspěch vysvětlila Petra Suchánková, ředitelka rozvoje Auta Super, navýšením počtu nabízených vozů, přestěhováním firmy do nových reprezentativních prostor a také vstřícným přístupem ke klientům: "Možnost online nákupu, včetně přistavení auta zákazníkovi až před dům, je nová služba, kterou jsme chtěli vyvážit nevýhody povinného distančního prodeje." Jak doplnila, tuto novinku mohou klienti Auta Super využívat i po koronakrizi.
Dalším důvodem rekordních prodejů je obecně panující větší poptávka po prémiových značkách. Jde o vozy s průměrnou cenou 1 150 000 Kč, které si zákazníci nepořizují z důvodu potřeby, ale pro potěšení. "Je tedy možné, že si chtěli udělat radost v temnějším období," dodala Suchánková.
Největší zájem byl o nové modely značky Mercedes a o vozy prémiových značek do dvou let stáří. Nejdražším prodaným autem bylo Porsche 911 (992) Turbo S, za které kupující zaplatil přes sedm miliónů korun.
Kontakt: Petra Suchánková Ředitelka rozvoje petra.suchankova@autasuper.com