Drahý benzin a nafta nutí k hledání alternativ. Řešení pro naftové motory nabízí systém Dieselgas
Datum: 03.10.2014
Praha 3.října (PROTEXT) - Systém Diesel Gas, tedy kombinace dvou paliv různých vlastností, není žádnou novinkou. Zvláště v Austrálii či Severní Americe je hojně využíván. V našich končinách se s mixováním paliv seznamují dopravci až v poslední době, a to právě kvůli...
Praha 3.října (PROTEXT) - Systém Diesel Gas, tedy kombinace dvou paliv různých vlastností, není žádnou novinkou. Zvláště v Austrálii či Severní Americe je hojně využíván. V našich končinách se s mixováním paliv seznamují dopravci až v poslední době, a to právě kvůli zdražování pohonných hmot.
Mixování nafty a plynu, kdy je 20 - 25 % nafty nahrazeno levnějším plynem, nabízí možnost jak dosáhnout významných úspor při provozu vozidel s dieselovým pohonem. Kombinovaný provoz na naftu a LPG, případně CNG, je vhodné pro dieselové motory prakticky všech kategorii i úrovní technické vyspělosti.
„Průměrné úspory našich zákazníků, kteří vsadili na Diesel Gas, dosahují 100 – 130 000 korun ročně. Pokud však jako dopravce spravujete větší vozový park, mohou vaše roční úspory dosáhnout až několika miliónů korun,“ uvádí Petr Linhart, jednatel firmy Gasinsight s.r.o.
Duální pohon na naftu a LPG nebo CNG je reálná úspora nákladů na PHM
Využití systému Diesel Gas je vhodné pro všechny typy naftových motorů. Ovšem vzhledem k relativně vysoké ceně za montáž – okolo 70 tisíc korun – se vyplatí především dopravním a logistickým firmám. Diesel Gas je však vhodný i pro autobusy, dodávky či zemědělské a stavební stroje.
„Přidáním dávky LPG či CNG ve správný okamžik v každé pozici pracovního režimu dieselového motoru se dosahuje vyšší účinnosti spalování směsi ve válcích. Rychlejší zapálení směsi a její dokonalejší prohoření se projevuje v lepší efektivitě využití spáleného paliva. Dochází tak k zvýšení výkonu motoru a kroutícího momentu v nízkých otáčkách, což se při ekonomické jízdě projevuje v nižší spotřebě paliva,“ vysvětluje Petr Linhart.
Při 100 000 ujetých kilometrech za rok se investice do jednoho vozidla v průměru vrátí již za 5 až 6 měsíců. Systém má navíc pozitivní vliv na chod motoru zejména ve snížení produkce emisí. Správně fungující duální systém Diesel Gas LPG nebo CNG redukuje tvorbu pevných částic ve výfukových plynech až o 80%. To se může kromě ekologie také významně podílet například na snížení opotřebení filtrů pevných částic u vozidel vybavených těmito filtry.
Copyright © 2014 RETEL GROUP s.r.o.
Kontakt:
Gasinsight s.r.o.
Holohlavy 248
503 03 Holohlavy
GSM: +420 603 566 206
GSM: +420 603 418 852
E-mail: info@lpgprofi.cz
Web: www.gasinsight.cz
Reklama
Srdcetvor.cz - handmade
Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.
Lavivasex.cz - erotické pomůcky
Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.
Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting
Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.