Triglav pojišťovna cílí na seniory, zajímá je především ochrana majetku

Datum: 31.10.2011

Lidé v důchodovém věku nejvíce využívají pojištění majetku a povinné ručení. Podle statistik Triglav pojišťovny za první tři kvartály roku 2011 tvoří senioři 16 % klientů s povinným ručením a 25 % klientů, kteří mají sjednáno některé z pojištění majetku. Počet klientů v důchodovém věku stabilně narůstá, Triglav pojišťovna proto pro seniory pravidelně připravuje výhodné cenové nabídky. 

Lidé v důchodovém věku nejvíce využívají pojištění majetku a povinné ručení. Podle statistik Triglav pojišťovny za první tři kvartály roku 2011 tvoří senioři 16 % klientů s povinným ručením a 25 % klientů, kteří mají sjednáno některé z pojištění majetku. Počet klientů v důchodovém věku stabilně narůstá, Triglav pojišťovna proto pro seniory pravidelně připravuje výhodné cenové nabídky.

Podle statistik Triglav pojišťovny tvoří čtvrtinu klientů, kteří mají sjednáno některé z pojištění majetku, lidé starší 60 let. Kromě pojištění majetku projevují senioři zájem i o povinné ručení a úrazové pojištění. Lidé v důchodovém věku se pro pojišťovny stávají zajímavou cílovou skupinou a jejich zájem o pojistné produkty roste. Triglav pojišťovna zaznamenala meziroční nárůst klientů v důchodovém věku o 12 %.

Lidé v důchodovém věku řeší hlavně zabezpečení svého majetku, a nejčastěji si proto u nás sjednávají pojištění domácnosti a nemovitostí. Populární je u nich i úrazové pojištění a povinné ručení. Naopak nejmenší zájem projevují o cestovní pojištění,“ sdělil Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. „Se stárnoucí populací České republiky se senioři stávají atraktivní skupinou zákazníků napříč všemi obory a pojištění není výjimkou. S klienty v důchodovém věku proto hodláme dál aktivně pracovat a připravovat pro ně zajímavé nabídky,“ dodal Petr Baný.

Triglav pojišťovna seniorům v průběhu roku nabízí výhodné ceny svých pojistných produktů. V rámci projektu Senior pasů si aktuálně mohou starší lidé sjednat majetkové, cestovní a úrazové pojištění s 20% slevou a povinné ručení až s 45% slevou. Právě povinné ručení je mezi seniory druhým nejčastěji využívaným produktem Triglav pojišťovny. V tomto pojistném segmentu tvoří senioři 16 % klientů, což je o 6 % více než loni. Triglav pojišťovna připravila pro zákazníky se senior pasy speciální prodejní stránky www.bonuspojisteni.cz/seniorpasy s nabídkou produktů s již započítanými slevami.   

Projekt Senior pasů představuje ucelený systém zajímavých slev na výrobky i na služby ze všech oblastí. Držitelé členských karet mohou výhody uplatnit ve vybraných krajích České republiky. Do projektu Senior pasů se mohou zdarma zapojit lidé starší 55 let. „V jihomoravském kraji vlastní Senior pas 57 tisíc lidí. Nabídky finančních institucí jsou pro držitele Senior pasů velmi atraktivní a často využívané,“ uvedla Kateřina Podivínská, koordinátorka projektů Rodinné pasy a Senior pasy.

 

Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.