Millward Brown předpovídá nástup programmatic marketingu

Datum: 20.01.2015
Praha 20. ledna (PROTEXT) - Millward Brown, přední světový odborník na budování silných značek, dnes zveřejnil výroční předpovědi trendů v oblasti digitálních médií pro následující rok. Již posedmé v řadě poskytuje společnost marketérům jasný návod pro příležitosti...
Praha 20. ledna (PROTEXT) - Millward Brown, přední světový odborník na budování silných značek, dnes zveřejnil výroční předpovědi trendů v oblasti digitálních médií pro následující rok. Již posedmé v řadě poskytuje společnost marketérům jasný návod pro příležitosti a hrozby příštích 12 měsíců. Mediální experti Millward Brown z celého světa se shodují, že potřeby marketérů v roce 2015 jsou mnohem ambicióznější než jen dosáhnout levnějšího a přesněji zacíleného zásahu. K dotažení této změny budou muset marketéři vyvíjet kreativu, kterou bude možno přizpůsobovat na míru jednotlivým programovaným kanálům a která bude díky programovatelným algoritmům doručena konkrétní cílové skupině. Millward Brown tvrdí, že ty značky, které to dokáží, se posunou o stupeň dále a jejich komunikace se zákazníkem bude dynamičtější a relevantnější. Marketéři však budou muset také zajistit, aby výhody plynoucí z programovaného mediálního cílení komunikace nebyly na úkor dalších klíčových cílů kampaně jako komunikace, sdělení o značce nebo budování dlouhodobého vztahu. Postupně se také vytříbí úspěšní poskytovatelé programovaných médií podle toho, jak dobře budou schopni vyvinout kampaň, která ovlivní chování spotřebitelů, ale současně také zlepší celkové parametry značky. "Dosud se veškerá komunikace o programovaných mediích striktně točí okolo optimalizace zásahu a ceny za kliknutí,” říká Duncan Southgate, Global Brand Director for Digital společnosti Millward Brown. “Očekáváme, že v roce 2015 budou pro marketéry stejnou měrou důležité dosavadní benefity programmatic marketingu a současně i dopad těchto médií na budování smysluplné značky a maximalizace kreativní myšlenky“. Millward Brown také předpovídá další významné změny, které se týkají mediálního plánování a současně nabízí návod, jak se na ně připravit. Mezi jinými zahrnují tato doporučení: - V době, kdy se nativní reklama stává standardním médiem, by měli inzerenti upřednostnit spolupráci se skutečně špičkovými poskytovateli reklamního prostoru, kteří jsou schopni garantovat optimální objem reklamy vůči redakčnímu prostoru a obsahu. - Příležitosti v oblasti mikro-videa jsou stále zajímavější, ale pouze značky, které sledují vývoj, učí se a skutečně je baví, v ní ve finále uspějí. - Lokálně relevantní marketing bude fungovat, pokud se značky upřímně zaměří na zájmy spotřebitele a upřednostní je před svými zájmy. "Nativní reklama, mikro-video a lokálně relevantní marketing jsou různé technologie, všechny však spojuje touha marketérů po dosažení relevantnější komunikace,” říká Southgate. “Hlavní výzvou marketérů v roce 2015 bude najít rovnováhu mezi perfektním načasováním marketingových aktivit a potřebou generovat cenově efektivní rozsah a dosah“. Pro kompletní Digital a Média předpovědi Millward Brown pro rok 2015 navštivte: www.millwardbrown.com/DigitalPredictions. O Millward Brown Millward Brown je jednou z předních výzkumných agentur a odborníkem na efektivní marketingovou komunikaci, média a brand equity. S využitím integrovaných marketingových řešení - kvalitativních i kvantitativních - pomáhá Millward Brown svým klientům budovat silné značky a nabízet konkurenceschopné služby. Mezi další specializace Millward Brown patří Millward Brown Digital (světový odborník na efektivitu digitálního marketingu), Firefly Millward Brown (globální kvalitativní větev Millward Brown), Neuroscience Practice (využívající neurovědu pro doplnění tradičních výzkumných technik) a Millward Brown Optimor (zaměřen na pomoc klientovi maximalizovat návratnost investic do značky a marketingu). Millward Brown operuje ve více než 55 zemích a je součástí společnosti Kantar, výzkumné, konzultační a informační skupiny WPP. Pro více informací navštivte www.millwardbrown.com. Programmatic marketing Zastřešující pojem, který označuje využívání automaticky spouštěných marketingových kampaní. V souvislosti s programmatic marketingem se často hovoří o RTB, nicméně s ním souvisí i jiné personalizační techniky jako je retargeting, dynamická úprava obsahu, doporučování produktů nebo metody pro obnovení opuštěného nákupního košíku. Všechny tyto metody mají společnou právě onu automatizaci skrze definovaná pravidla, kterou zabezpečuje vhodný personalizační nástroj. Kontakt: Jaromír Chaloupek Senior Business Development Manager Tel: +420 608 270 252 Email: jaromir.chaloupek@millwardbrown.com ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.