Deset zásad úspěšného exportu do Číny

Datum: 12.10.2016
Amsterodam 12. října (PROTEXT) - S cílem maximalizovat šance na úspěšné obchodní transakce na čínském trhu zveřejnil Atradius Credit Insurance příručku Trade successfully with China (Obchodujte úspěšně s Čínou). Čína - zdaleka největší asijská ekonomika - se postupně...
Amsterodam 12. října (PROTEXT) - S cílem maximalizovat šance na úspěšné obchodní transakce na čínském trhu zveřejnil Atradius Credit Insurance příručku Trade successfully with China (Obchodujte úspěšně s Čínou). Čína - zdaleka největší asijská ekonomika - se postupně přesouvá od růstu poháněného investicemi směrem ke spotřebě. Vzhledem k předpovědi pomalejšího růstu a měnícím se prioritám vlády je důležité vědět, kde se nachází vaše cílová skupina a kde leží největší příležitosti. Jednou z oblastí, která se díky narůstající poptávce stává atraktivní pro zahraniční investory, je e-commerce. Podle průzkumu společnosti Frost & Sullivan je dnes 57 % B2B prodejů realizováno online a tento digitální trend se bude dále vyvíjet, přičemž by celosvětové B2B prodeje měly do roku 2020 dosáhnout objemu 12 bilionů dolarů (z 5,5 bilionu v roce 2012). Čína přitom disponuje největším e-commerce trhem na světě, na kterém B2B prodeje rostou každoročně o 25 %. Existuje zde dokonce každoroční speciální online shopping day - "Singles Day" - během kterého bylo v roce 2015 dosaženo obratu v přepočtu 12 miliard dolarů. Mezi nejčastěji online vyhledávané komodity a zároveň mezi nejrychleji rostoucí dovozní artikly patří v Číně elektronika a designové oblečení. Díky předpovědím stabilního růstu e-commerce segmentu a se spotřebitelskou základnou mimořádně nakloněnou online transakcím by společnosti obchodující s Čínou a v rámci Číny měly zvážit online prodeje. Nicméně investice do online platforem a snaha stát se atraktivním pro čínské spotřebitele vyžaduje víc než jen vypořádání se s jazykovou bariérou. Zahraniční firmy, které doufají v zanechání stopy v e-commerce nebo jiných sektorech v Číně, musejí rozumět trhu, na kterém se pokoušejí etablovat, a pravidlům aplikovaným na přeshraniční obchod. Naše příručka "Obchodujte úspěšně s Čínou" je určena k tomu, aby pomohla společnostem připravujícím se na obchodní kontakty s čínskými partnery. Desatero, do kterého tyto principy shrnuje, by mělo poskytnout přehled o všech úskalích, která mohou během obchodování v této zemi potenciálně vyvstat. Atradius bude na toto téma rovněž vysílat bezplatný webinář, a to 15. listopadu 2016 od 10:00 hodin středoevropského času. Přihlásit se na webinář a zdarma si stáhnout příručku "Obchodujte úspěšně s Čínou" můžete na webu Atradius. O společnosti Atradius Atradius patří mezi celosvětové lídry v oblasti pojištění pohledávek, poskytování záruk a vymáhání pohledávek. Působí v 50 zemích po celém světě, ve kterých se může spolehnout na více než 160 poboček a 3300 zaměstnanců. Svým zákazníkům umožňuje přístup k informacím až o 200 milionech firem. Na českém trhu působí Atradius od roku 1998 a v současnosti odsud řídí strategické projekty pro region východní Evropy. Společnost Atradius je součástí skupiny Grupo Catalana Occidente (GCO.MC), jedné z nejúspěšnějších pojišťoven ve Španělsku patřící mezi celosvětově největší poskytovatele pojištění úvěrů. Kontakt: Atradius Corporate Communications John Blackwell Tel.: +31 20 553 2047 E-mail: john.blackwell@atradius.com atradius.com
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.