Společnost Emirates NBD si jako partnera pro svou divizi velkoobchodního bankovnictví vybrala řešení od firmy NexJ

Datum: 27.10.2017
Toronto 27. října (PROTEXT/PRNewswire) - Firma NexJ byla vybrána, aby bance pomohla zlepšit její systém pro řízení vztahů se zákazníky tak, aby manažeři lépe rozuměli svým zákazníkům, využívali nové příležitosti a možnosti spolupráce s cílem zvýšit hospodárnost...
Toronto 27. října (PROTEXT/PRNewswire) - Firma NexJ byla vybrána, aby bance pomohla zlepšit její systém pro řízení vztahů se zákazníky tak, aby manažeři lépe rozuměli svým zákazníkům, využívali nové příležitosti a možnosti spolupráce s cílem zvýšit hospodárnost a účinnost obchodních činností Firma NexJ Systems Inc. (index TSX: NXJ), poskytovatel firemních řešení pro správu zákazníků organizacím z oboru finančnictví a pojišťovnictví, dnes oznámila, že divize velkoobchodního bankovnictví banky Emirates NBD, která je přední bankovní skupinou na středním Východě a v severní Africe (MENA), si vybrala řešení NexJ CRMTM v rámci programu změny prodejního systému velkoobchodního bankovnictví. Řešení začnou postupně využívat všichni uživatelé z divize velkoobchodního bankovnictví v rámci všech subjektů této bankovní skupiny. "Velice nás těší, že se nám podařilo rozšířit naší globální zákaznickou základnu i do oblasti středního Východu a severní Afriky," řekl Richard J. Broley, provozní ředitel firmy NexJ Systems Inc. "Řešení NexJ CRM nabídne manažerům pro řízení vztahů se zákazníky v bance Emirates NBD tu nejlepší sadu nástrojů, které potřebují pro naplnění poslání banky v globálním měřítku, tedy stát se nejlepším poskytovatelem finančních služeb na středním Východě." Banka Emirates NBD hledala firemní řešení pro řízení vztahů se zákazníky (CRM), které nabízí také nástroje pro velkoobchodní bankovnictví, a které manažerům pro řízení vztahů se zákazníky nabídne špičkové prostředí pro digitalizaci obchodních procesů, možnosti cílení nabídky na zákazníky podle získaných informací z předchozího chování za účelem zlepšení hospodárnosti a zvýšení tržeb. Požadované řešení musí být dostatečně robustní tak, aby dokázalo zpracovat a zpřehlednit informace a data týkající se zákazníků a jejich chování a nabídnout možnosti, jako jsou plánování další práce s klienty, tvorba a rozvoj zákaznické sítě, automatizované prodeje, podporu prodeje, znalostní databázi pro prodejní týmy a další procesy a postupy používané při řízení vztahů se zákazníky. Propojení obchodních potřeb se systémem pro řízení vztahů se zákazníky nabývá ve finančním sektoru stále větší důležitosti. Včasné zavedení specializovaného systému je pro firmy ze sektoru poskytování finančních služeb velmi důležité, tvrdí agentura Forrester Research Inc., která předpokládá, že specializované systémy řízení vztahů se zákazníky určené přímo pro sektor finančních služeb, se do 5 let stanou nejoblíbenějšími a nejčastěji nasazovanými CRM systémy v bankovní sféře. Agentura Forrester se domnívá, že tato řešení firmám přináší rychlejší návratnost vložené investice, přístup k analytickým informacím a případným technickým problémům (KPI), které jsou specifické pro jejich obor a také úspěšně „přináší lepší obchodní výsledky, protože vychází ze standardní obchodní logiky, oborových standardů a regulatorních mechanizmů." (Citace Kate Leggett z firmy Forrester Research Inc., z dokumentu Vendor Landscape: The Growing Demand for Vertical CRM Solutions - Přehled prodejců: Rostoucí poptávka po specializovaných CRM řešeních). "Výsledky naší koncepční studie potvrdily, že technologická platforma firmy NexJ dokáže uspokojit naše požadavky v oblasti integrace, spolupráce s ostatními systémy a pracovními postupy, které používáme a požadavky na bezpečnost," řekl Jonathan Morris, viceprezident banky Emirates NBD pro velkoobchodní bankovnictví. "Věříme, že spojení znalostí a zkušeností firmy NexJ s její spolehlivostí při dodávkách vytvoří základ dlouhodobého strategického partnerství." O společnosti NexJ Systems Inc. NexJ Systems nabízí firemní systémy pro řízení vztahů se zákazníky pro sektor finančních služeb. Mezi naše řešení patří systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) umožňující spolupráci mezi jednotlivými zeměmi, regiony i týmy, dále systémy pro řízení zákaznických procesů (CPM), včetně procesů KYC (Know Your Customer = poznej svého zákazníka) a AML (Anti-Money Laundering = opatření proti praní špinavých peněz), které zajišťují dodržování regulatorních požadavků orgánů státního dozoru a také systémy pro správu dat a informací o zákaznících (CDM), podporující digitalizaci analytických informací o zákaznících v rámci celé firmy. Naše řešení integrují informace z několika různých systémů do jednoho přehledného balíku, který firmám umožní lépe pochopit a sdílet informace o svých zákaznících s cílem zvýšit věrnost zákazníků, zlepšit prodeje a také nabízet zákazníkům kvalitnější služby, které ocení. Firma NexJ se sídlem v Torontu má zákazníky v Severní Americe, Evropě, na Středním Východě, v Africe a také v Asii a Tichomoří. Více informací o společnosti NexJ najdete na webových stránkách www.nexj.com, e-mail info@nexj.comnebo na telefonním čísle +1-416-222-5611. Spojte se s námi na LinkedIn, Twitteru, Facebooku či Google+ a odebírejte náš kanál na YouTube. Výhledová prohlášení firmy NexJ Některá prohlášení v této tiskové zprávě mohou obsahovat slova, která jsou považována za výhledová prohlášení či informace, na které se vztahují ustanovení platných zákonů o cenných papírech. Tato prohlášení jsou založena na stávajících předpokladech, odhadech, předpovědích či plánech firmy NexJ ohledně budoucím vývoji ekonomiky, prostředí či situace na trzích, kde firma působí. Tato prohlášení podléhají rizikům, nejistotám a předpokladům, které se velmi obtížně předvídají a skutečné výsledky firmy se tak mohou podstatně lišit od původních předpokladů. I když společnost NexJ považuje své předpoklady a odhady za přiměřené k datu vydání této zprávy, může se stát, že se naše předpoklady či odhady nenaplní a skutečné výsledky se budou podstatně lišit od těchto odhadů. Další informace ohledně rizikových faktorů, které mohou ovlivnit podnikání firmy NexK, najdete v pravidelných zprávách, které firma NexJ podává úřadům OSC a dalším orgánům státního dozoru. Tyto zprávy firmy NexJ najdete na webových stránkách www.sedar.com. Pokud není platnými zákony o cenných papírech vyžadováno jinak, zříká se společnost NexJ jakékoli odpovědnosti či povinnosti aktualizovat či měnit výhledová prohlášení, a to i v případě zjištění nových informací, budoucích událostí či jinak. Matthew Bogart, viceprezident pro marketing, NexJ Systems Inc., +1-416-227-3708, Matthew.bogart@nexj.com Zdroj: NexJ Systems Inc.
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.