Tiens Group představila novou globální strategii značky
Datum: 04.02.2018
Tianjin (Čína) 4. února 2018 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Tiens Group představila novou globální strategii značky zaměřenou na mladou generaci
Dne 28. ledna 2018 zahájil předseda společnosti Tiens Group, Li Jinyuan tiskovou konferenci v centrále společnosti Tiens Group v Tianjinu,...
Tianjin (Čína) 4. února 2018 (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Tiens Group představila novou globální strategii značky zaměřenou na mladou generaci
Dne 28. ledna 2018 zahájil předseda společnosti Tiens Group, Li Jinyuan tiskovou konferenci v centrále společnosti Tiens Group v Tianjinu, aby oznámil celosvětové zahájení nové strategie brandingu a modernizace. S více než 6000 účastníky byla tato konference první významnou akcí společnosti Tiens Group v novém roce. Pro zrychlení mezinárodní expanze a strategie brandingu společnosti Tiens Group, která se zaměřuje na mladou generaci třicátníků, bude její nová strategie integrovat témata nových počátků, nových metod, nových obchodních modelů a nové budoucnosti, přičemž bude udržovat svou stabilní mezinárodní expanzi.
Společnost Tiens Group byla založena v roce 1995 a během své 23leté historie se rozrostla z malého soukromého podniku na mezinárodní konglomerát, kterým je dnes. V současné době má Tiens Group pobočky ve 110 zemích a regionech, které pokrývají trhy ve více než 190 zemích po celém světě v oblastech jako biotechnologie, zdravotnictví, hotelnictví a cestovní ruch, vzdělávání a školení, elektronický obchod, mezinárodní obchod a finance. Vytvořila také strategické aliance se špičkovými podniky v mnoha zemích a stala se přední čínskou globální značkou.
Globální konferenci na téma globální strategie brandingu společnosti Tiens Group zahájila Carol Huang, ředitelka oddělení skupinových značek a mezinárodních vztahů s veřejností. Paní Huang vysvětlila, že průzkum trhu společnosti Tiens Group vedl společnost k přesunu svého zaměření na mladé ženy ve věku kolem 30 let a Tiens Group zvýší své úsilí v rámci propagace své nové strategie. Na konferenci společnost Tiens Group také představila novou značku Logo / VI / CI, nové a aktualizované balení produktu a nové oficiální webové stránky. Nová strategie digitálního marketingu společnosti se uplatňuje v každém odvětví a poskytuje globálním uživatelům, kteří se zajímají o možnosti rozvoje a spolupráce společnosti Tiens Group, jasné implementační nápady, přátelskou komunitu pro výměnu názorů a marketing.
Na konferenci byly také zdůrazněny základní hodnoty značky Tiens Group, které zahrnují soustředění se na globální trhy, rozvojovou výkonnost a poslání společnosti Tiens Groups, kterým je láska, zdraví a služba komunitě.
Celková modernizace strategie brandingu společnosti Tiens Group a zdokonalení jejích firemních systémů CI a VI umožní nové image společnosti, aby se stala pozitivní silou ve světě a vytvořila globální aliance.
Nová série CELLES TIANE M & Y HYDRA společnosti Tiens Group, která nedávno získala ocenění BEST TASTE AWARD pro rok 2017 - každoroční cenu pro energizující přípravky péče o pleť (udělovanou společností SINA Corporation, přední online mediální společností obsluhující Čínu a globální čínské komunity), byla během této akce zveřejněna poprvé, k velké radosti publika.
V mediálním rozhovoru před konferencí promluvil předseda Li Jinyuan o možnostech globální expanze společnosti Tiens Group v roce 2018 a uvedl: "Globální ekonomická integrace a informace se stanou v roce 2018 trendem. V rámci strategie Pásu a cesty společnost Tiens Group využívá technologie velkých dat a cloudové výpočetní techniky k integraci svých sítí a k dosažení obchodní synergie při vyčlenění 21 regionů pokrývajících 224 zemí a regionů a průniku do pěti kontinentů světa. Tiens Group nejen "vystupuje ven", ale také "přináší směrem dovnitř" díky zavádění různorodých projektů pro zajištění podnikání, ochranu zaměstnanosti, propagaci zdraví a bezpečnosti a zajištění rozvoje."
Richard Shaw, Číňan amerického původu, který dříve působil jako viceprezident pro strategické plánování a viceprezident vedení portfolia značky pro největší skupinu přímého prodeje na světě, se nedávno připojil ke globálnímu přímému prodeji společnosti Tiens Group jako generální manažer a také se zúčastnil této konference. Pan Shaw uvedl, že model diverzifikace podnikání, síťové integrace a obchodní synergie předsedy Li Jinyuana tvoří komerční mechanismus pro mezinárodní propojení. Je to určitě novátorská strategie, která má potenciál stát se předním obchodním modelem a trendem vývoje značky.
Co se týče vývoje společnosti Tiens Group v Dubaji, který byl zmíněn v televizním vysílání CATV v Dubaji, předseda Li řekl, že Tiens Group provádí v Dubaji průzkum trhu od počátku roku 2000. Při plném respektu a porozumění místních zvyků a kultury společnost Tiens Group přesně oslovila spotřebitelské skupiny v Dubaji s přednostním zaměřením na trh mladých a poskytuje spotřebitelům marketing založený na zkušenostech, aby skutečně přesvědčila zákazníky o hodnotě produktů Tiens Group. To bude pro společnost Tiens Group výchozí místo pro šíření vlivu své značky a konečné dosažení uznání její hodnoty v Dubaji. V budoucnu společnost Tiens Group využije dobře zavedené průmyslové odvětví OEM a ODM v Dubaji, aby v tomto regionu využila systémy OEM, ODM a dokonce i logistické, skladové a distribuční systémy, aby dodávala produkty Tiens do sousedních regionů, včetně Evropy, Středního východu, a severní Afriky.
S ohledem na budoucnost globálního rozvoje společnosti Tiens Group předseda Li zdůraznil, že společnost Tiens Group přijme mezinárodní značku s kulturně specifickými charakteristikami a využije výhodné předpisy, které pomohou implementovat strategii rozvoje sítí a obchodní synergie. Bude také usilovat o prohloubení rozvoje v regionu Pásu a cesty, aby vytvořila platformy jako Maya E-commerce, Tai Ji Sun Health, mezinárodní turistická asociace All-Legend International Tourism Union, Mezinárodní hotelová aliance, SynaCo Education and Training, International Yiwu, e-peněženky a další osvědčené rozsáhlé platformy v oblasti zdravotní péče. Interaktivní marketing a integrace služeb budou rovněž využívány k podpoře filozofie společnosti Tiens Group v oblasti vytváření bohatství pro rodiny na celém světě, dosažení rozmanité globální aliance podniků a vytvoření světově proslulé čínské značky.
Po několika měsících pečlivého plánování a přípravy na vysoké úrovni bude společnost Tiens Group v roce 2018 posouvat svou globální strategii značky na další úroveň, přičemž tato tisková konference bude výchozím bodem. Za účelem oznámení nové strategie internacionalizace společnosti Tiens Group předseda Li Jinyuan pozval na tuto událost její vedoucí pracovníky a obchodní zástupce z celého světa a osobně vyzval nově jmenovaného výkonného ředitele, který přichází z podniku patřícího na seznam společností Fortune 500, aby se k němu připojil na pódiu.
Odkazy na fotografie: http://asianetnews.net/Download.asp?ID=306162
KONTAKT: Pan Han, Tel: 86 10 88051148
Reklama
Srdcetvor.cz - handmade
Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.
Lavivasex.cz - erotické pomůcky
Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.
Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting
Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.