Moderní ozvučení hotelu můžeme výborně „napasovat“ již na provedenou strukturovanou kabeláž, a tak audio posílat a komunikovat zcela digitálně. Zvláště vhodné je proto IP řešení ozvučení.
O našem zákazníkovi
Zákazníkem je mezinárodní hotel s podzemními garážemi. V hotelu je
sedmdesát pokojů a nalézá se v centru Prahy. Budova je památkově
chráněna. V přízemí je situována recepce, jídelna, bar a místnost
ostrahy.
Hoteloví hosté mají možnost parkovat v podzemní garáži, která je
vybavená kamerovým systémem. Některá parkovací místa jsou vyhrazena pro
ubytované hosty a personál. Komunikaci v budově zajišťuje VoIP tel.
ústředna.
Jaké byly zákaznické požadavky?
Ostraha hotelu potřebuje hlásit ze svého IP telefonu do reproduktorů v garáži, příp. takto upozornit parkující hosty na možnost volného stání. Současně s tím je zde i požadavek na komunikaci hostů z garáže směrem do dispečinku ostrahy.
Benefity
- možnost on-line hlášení
- snadné ovládání
- vysílání jiné podkresové hudby do všech zón
Proč si zákazník vybral IP technologii NetSpeaker?
V garáži jsou nainstalovány reproduktory, které jsou ukončeny v zesilovači JPM 2020IP. IP minizesilovač je zaregistrován ke stávající VoIP ústředně zákazníka. V garáži jsou nainstalovány čtyři IP interkomy 2N® Helios IP Safety a slouží pro komunikaci hostů z garáže do dispečinku ostrahy. Malé pokoje jsou buzeny přímo z minizesilovačů Netspeaker.
Co se změnilo?
Zákazník oceňuje možnost komunikovat s hosty v garáži, předcházet tímto komunikačním zařízením chaosu v garáži a rovněž i snadnou obsluhu jak pro ostrahu hotelu, tak pro přijíždějící hosty.
I tyto systémy, český výrobce DEXON, navrhuje a nabízí. Pro zpracování návrhu ozvučení, je jedno jestli jednoduchého v restauraci nebo kompletního pro celý hotel, doporučujeme kontaktovat Dexon Czech s.r.o. na jejich stránkách www.dexon.cz nebo na tel. 596 321 160. Tento český výrobce posoudí ozvučovaný prostor a kompletně navrhne dané ozvučení zcela zdarma.
.<>
.<>