Sice starší auto, ale mezi mládeži hodně populární, takže proč ho neozvučit. Ozvučení aut se provádí podle všeobecných zásad, které popisujeme např. v sekci Konstrukční texty na našich webových stránkách. Nicméně, každé auto má svá specifika.
Přední dveře těchto Škodovek nejsou nijak připraveny pro reproduktor a jejich akustika je špatná. Proto musíme připravit patřičný otvor, plech vyztužit a až pak instalovat např. modely VF 503, či basový reproduktor z komponentního systému VF 52.
Výškové reproduktory z řady DT xxxx, montujeme na palubní desku nebo sloupky. Přilepíme je, nebo, ještě lépe, přišroubujeme pomocí stojánku (u některých jsou výbavou) a nakonec je připojíme paralelně na vývody předních reproduktorů ve dveřích. Je-li zvolena výhybka komponentního systému, pak tuto schováme pod palubní desku, nebo do dveří. Celou kombinaci nakonec připojíme k autorádiu, k čemuž nám můžou napomoci ISO kabelové vývody v sekci Autoozvučení / Konstrukční materiál. Ještě nutno dodat, že pokud výškové reproduktory nenapojujeme na výhybku komponentního (VF 52, VF 62, nebo jiného) systému, ale chceme je přímo zapojit paralelně na basový reproduktor či výstup autorádia, musíme se ubezpečit, zda výškový reproduktor má v sobě již zabudovanou výhybku, nebo zda není dodáván s přibaleným kondenzátorem, který se zapojuje s reproduktorem do série a výhybku tak řeší. Není tak vlastně možné přímé napojení výškového reproduktoru bez žádné výhybky, neboť hrozí zničení výšk. reproduktoru.
Zadní ozvučení je poněkud komplikované. Zavazadlový prostor je příliš malý a tak i použití subwooferů znamená spíše menší modely, např. SCS 1205. Plato nad zavazadlovým prostorem také není nijak velké, proto instalujeme menší basové reproduktory z řady WA xxx, W xxx, WB xxx nebo WD xxx, nebo dvoupásmové reproduktory VF 602, 502 či VF 6903. Můžeme zde i instalovat i vícepásmový systém.
Co se týče kabeláže, tak signální kabely pro zesilovač, vyvedeme pod palubní deskou, podlahovou lištou a čalouněním až k zavazadlovému prostoru vozu, kde je soustředěn autozesilovač i akumulátor. Napájení autozesilovače přivádíme zásadně oběma vodiči o průřezu min 6 mm2 přímo z autobaterie. Na + pól umístíme pojistkové pouzdro s pojistkou příslušné hodnoty úměrné příkonu zesilovače.
Rádi zpracujeme kompletní návrh takového
ozvučení se speciální zvýhodněnou cenou.