San Francisko 5. června 2020 (PROTEXT/BusinessWire) - Společnost Zynga uzavřela smlouvu o akvizici istanbulské firmy Peak, tvůrce předních mobilních her Toon Blast a Toy Blast
•Hry Toon Blast a Toy Blast jsou dalším rozšířením licencovaného herního portfolia firmy Zynga, a to...
San Francisko 5. června 2020 (PROTEXT/BusinessWire) - Společnost Zynga uzavřela smlouvu o akvizici istanbulské firmy Peak, tvůrce předních mobilních her Toon Blast a Toy Blast
•Hry Toon Blast a Toy Blast jsou dalším rozšířením licencovaného herního portfolia firmy Zynga, a to již na 8 projektů
•Akvizice zvýší denní počet aktivních hráčů (DAU) o více než 60%
•Talentované týmy firem Zynga a Peak spojují síly do dalšího společného růstu
•Společnost Peak si uchová svou jedinečnou kreativní kulturu a identitu značky
•Očekává se, že akvizice bude dokončena ve třetím čtvrtletí roku 2020
•Firma Zynga aktualizovala odhady svých výsledků za druhé čtvrtletí a celý rok 2020. Ve výsledcích nejsou zahrnuty očekávané výsledky společnosti Peak
•Vedení společnosti 1. června v 5:00 ráno tichomořského standardního času uspořádalo online přenos za účelem diskuze o této transakci a aktualizace odhadovaných finančních výsledků firmy.
Zynga Inc. (index Nasdaq: ZNGA), globální jednička v oblasti interaktivní zábavy, dnes oznámila, že uzavřela smlouvu o akvizici firmy Peak, jedné z celosvětově nejúspěšnějších firem v oblasti mobilních her, za 1,8 miliardy dolarů. Společnost Peak přináší do rodiny Zynga svůj silný stočlenný tým a dvě časově neomezené licencované hry Toon Blast a Toy Blast, které se v žebříčcích nejoblíbenějších her pro iPhone ve Spojených státech amerických, již více než dva roky umisťují mezi deseti, respektive dvaceti nejlepšími hrami. Tyto licencované hry podstatně zvýší návštěvnost online her a služeb firmy Zynga a v následujících letech budou zdrojem dalšího růstu zisku. Společnost Peak navíc rozšíří herní portfolio firmy Zynga o nové hry, které jsou zatím v časném stádiu vývoje.
Tato tisková zpráva obsahuje multimédia. Celou tiskovou zprávu, včetně multimediálního obsahu, si můžete prohlédnout na této webové stránce:
https://www.businesswire.com/news/home/20200601005142/en/
Firmu Peak založil v roce 2010 Sidar Sahin a společnost je známá především licencovanými herními projekty Toon Blast a Toy Blast. Hry Toon Blast a Toy Blast vynikají skvělou hratelností a designem a patří mezi nejlepší logické hry z kategorie „spoj tři“, které se celosvětově těší velké oblibě a mezi mobilními hrami patří mezi nejlepší z hlediska udržení a věrnosti hráčů.
Denní počet aktivních hráčů obou mobilních her (Toon Blast a Toy Blast) dohromady přesahuje 12 miliónů. Očekává se, že po akvizici firmy Peak vzroste denní počet hráčů mobilních her firmy Zynga o více než 60% a navíc přinese nové hráče zejména ze zahraničí.
“Je pro nás velkou ctí, že můžeme Sidara přivítat v týmu Zynga. Firma Peak je jedním z nejlepších autorů online logických her na světě a nemůžeme se dočkat až tento kreativní a talentovaný tým začleníme do naší společnosti,” řekl Frank Gibeau, generální ředitel firmy Zynga.
“Hry Toon Blast a Toy Blast nám umožní rozšířit počet licencovaných online herních projektů, které provozujeme, na osm a současně podstatně zvýší naší globální hráčskou základnu a obohatí naše portfolio o skvělé nové hry. Společnými silami můžeme růst ještě rychleji.”
“Jedná se o skvělé partnerství nejen pro firmy Zynga a Peak, ale i pro celou herní komunitu hráčů mobilních her,” řekl Sidar Sahin, zakladatel a generální ředitel firmy Peak.
“Obě firmy sdílí společné poslání, kterým je „spojování lidí prostřednictvím her“. Kultura společnosti Peak je založena na neustálém učení a zdokonalování se a i v této nové kapitole naší společné historie s firmou Zynga, i nadále zůstaneme věrni naší jedinečné kultuře. Těšíme se na naší společnou budoucnost a na to, co vše společně dokážeme.”
Společnost Zynga koupí 100% podíl ve firmě Peak za 1,8 miliardy dolarů, přičemž zhruba 900 miliónů dolarů zaplatí v hotovosti a dalších 900 miliónů dolarů pak prostřednictvím svých kmenových akcií (vydaných v objemu odpovídajícímu průměrné ceně za akcii na konci obchodování za období posledních třiceti dní, končící 29. květnem 2020).
Konečná vyplacená částka podléhá ještě různým úpravám a celá transakce by měla být dokončena ve třetím čtvrtletí roku 2020.
Upozornění vydavatele:
Tiskové materiály a obrazovou dokumentaci si můžete stáhnout na následující webové stránce:
https://bit.ly/ZyngaKeyArtandVideo
Aktualizace odhadů finančních výsledků za druhé čtvrtletí a celý rok 2020
Na základě růstu celého portfolia svých služeb firma Zynga aktualizovala své odhady finančních výsledků za druhé čtvrtletí a celý rok 2020. Tato aktualizace nezahrnuje žádné údaje za firmu Peak, protože akvizice podléhá ještě standardnímu schvalovacímu řízení a očekává se, že bude uzavřena až ve třetím čtvrtletí roku 2020.
(v milionech amerických dolarů, s výjimkou údajů na akcii, neauditováno) | Údaje za druhé čtvrtletí roku 2020 k datu 6/5/2020 ( před aktualizací) | Aktualizace společností Zynga | Aktualizované údaje za druhé čtvrtletí 2020 k 1/6/2020 |
Sesouhlasení (rekonciliace) tržeb | | | |
Tržby | 400 | 30 | 430 |
Změna v tržbách příštích období | 60 | 10 | 70 |
Tržby celkem | 460 | 40 | 500 |
Sesouhlasení (rekonciliace) čisté ztráty vůči zisku před zdaněním a odpisy | | | |
Čistá ztráta | (60) | (100) | (160) |
Úprava (dle aktuální tržní hodnoty) | 25 | 100 | 125 |
Náklady na akvizici | 1 | 3 | 4 |
Ostatní položky | 66 | - | 66 |
Upravený zisk před zdaněním a odpisy | 32 | 3 | 35 |
Základní a zředěná čistá ztráta na akcii | (0,06) | (0,11) | (0,17) |
Základní a zředěná čistá ztráta na akcii (v souladu s účetními standardy GAAP) | 960 | - | 960 |
1 Podrobnější informace najdete ve finančních tabulkách v odstavci Finanční ukazatele neodpovídající účetním standardům GAAP
(v milionech amerických dolarů, s výjimkou údajů na akcii, neauditováno) | Údaje za celý rok 2020 k datu 6/5/2020 ( před aktualizací) | Aktualizace společností Zynga | Aktualizované údaje za celý rok 2020 k 1/6/2020 |
Sesouhlasení (rekonciliace) tržeb | | | |
Tržby | 1 650 | 40 | 1 690 |
Změna v tržbách příštích období | 150 | - | 150 |
Tržby celkem | 1 800 | 40 | 1 840 |
Sesouhlasení (rekonciliace) čisté ztráty vůči zisku před zdaněním a odpisy | | | |
Čistá ztráta | (245) | (105) | (350) |
Úprava (dle aktuální tržní hodnoty) | 200 | 100 | 300 |
Rezerva na daně z příjmů | 40 | 10 | 50 |
Náklady na akvizici | 3 | 8 | 11 |
Ostatní položky | 212 | - | 212 |
Upravený zisk před zdaněním a odpisy | 210 | 13 | 223 |
Základní a zředěná čistá ztráta na akcii | (0,25) | (0,11) | (0,36) |
Základní a zředěná čistá ztráta na akcii (v souladu s účetními standardy GAAP) | 965 | - | 965 |
1 Podrobnější informace najdete ve finančních tabulkách v odstavci Finanční ukazatele neodpovídající účetním standardům GAAP
Informace o konferenčním hovoru a webovém přenosu
Vedení společnosti Zynga dne 1. června v 5:00 tichomořského standardního času (8:00 východoamerického standardního času) uspořádalo konferenční hovor a webový přenos za účelem diskuze o této transakci a také informací ohledně aktualizace odhadů finančních výsledků firmy za druhé čtvrtletí a celý rok 2020.
Záznam konference najdete na webové stránce
http://investor.zynga.com a/nebo na níže uvedeném telefonním čísle:
•Telefonní číslo konference pro volající ze Spojených států amerických (bezplatné volání): (800) 537-0745
•Telefonní číslo konference pro volající ze zahraničí: (253) 237-1142
•Identifikační číslo konference: 1994758
O společnosti Zynga Inc.
Zynga je světová jednička v oblasti interaktivní zábavy a jejím posláním je spojovat svět prostřednictvím her. Více než miliarda lidí hraje různé hry od firmy Zynga, jako jsou například CSR Racing(TM), Empires & Puzzles(TM), Merge Dragons! (TM), Words With Friends(TM) a Zynga Poker(TM). Hry od společnosti Zynga jsou dostupné ve více než 150 zemích a lze je hrát na sociálních sítích nebo mobilních zařízeních po celém světě. Firma Zynga byla založena v roce 2007 a sídlí v San Francisku. Kromě toho má další pobočky ve Spojených státech amerických, Kanadě, Velké Británii, Irsku, Indii, Turecku a Finsku. Více informací najdete na webových stránkách
www.zynga.com nebo se s námi můžete spojit na sociálních sítích
Zynga on Twitter,
Instagram,
Facebook nebo prostřednictvím
blogu Zynga.
O společnosti Peak
Společnost Peak je předním vývojářem mobilních her, s týmem, který se snaží o neustálé zlepšování. Firma Peak věří, že nejlepší produkty vznikají v nezávislých týmech talentovaných lidí, kteří se snaží o neustálé zlepšování. Firma Peak v současné době provozuje dvě špičkové mobilní hry, a to Toon Blast a Toy Blast, které se v žebříčcích nejlepších her pro zařízení iPhone ve Spojených státech amerických v posledních dvou letech umisťují v první desítce, respektive dvacítce. Dohromady obě hry průměrně hraje každý den více než 12 miliónů hráčů. Firma Peak vznikla v roce 2010 a sídlí v tureckém Istanbulu. Další informace najdete na webové stránce
www.peak.com.
Výhledová prohlášení
Tato tisková zpráva obsahuje výhledová prohlášení, mezi která, mimo jiné, patří veškerá prohlášení týkající se našeho výhledu na druhé čtvrtletí a celý rok 2020, veškerá prohlášení uvedená v odstavcích „Aktualizace odhadů finančních výsledků za druhé čtvrtletí a celý rok 2020“ a „Aktualizace odhadů finančních výsledků za druhé čtvrtletí roku 2020 - rekonciliace GAAP vs Non-GAAP“ a „Aktualizace odhadů finančních výsledků za celý rok 2020 - rekonciliace GAAP vs Non-GAAP“ a také prohlášení, která se, mimo jiné, týkají: naší schopnosti využít odhadované výhody akvizice firmy Peak Oyun Yazılım ve Pazarlama Anonim Şirketin (dále jen “Peak”), včetně rozšíření naší globální hráčské základny, zvýšení denního průměrného počtu hráčů, rozšíření našeho portfolia produktů a služeb a celkového růstu naší společnosti; kupní ceny za akvizici firmy Peak; způsobu zaplacení ceny transakce; načasování transakce a splnění očekávaného data jejího dokončení; a naší schopnosti naplnit finanční odhady a předpoklady, včetně cílů v oblasti tržeb, registrací, příjmů a zisku. Výhledová prohlášení jsou v textu často uvozena následujícími slovy a jejich tvary: „výhled“, „předpokládaný“, „plánovaný“, „odhadovaný“, „zamýšlet“, „očekávat“, „domnívat se“, „věřit“, včetně všech tvarů v budoucím čase. Obecně lze všechna prohlášení, která obsahují budoucí čas, považovat za výhledová prohlášení.
Dosažení cílů a věcí popisovaných ve výhledových prohlášeních podléhá značným rizikům a nejistotám.
Nespoléhejte na informace uvedené ve výhledových prohlášeních. Tyto informace jsou založeny na našich aktuálních znalostech k datu vydání této zprávy.
Nepřijímáme žádnou povinnost aktualizovat výhledová prohlášení. Více informací o rizicích, nejistotách a předpokladech, které ovlivňují naše podnikání najdete v našich veřejných zprávách, které podáváme Komisi pro cenné papíry (Securities and Exchange Commission - SEC). Kopie těchto zpráv najdete v sekci pro investory na našich webových stránkách
http://investor.zynga.com nebo na webových stránkách Komise pro cenné papíry,
www.sec.gov.
Hlavní provozní ukazatele
V rámci našeho podnikání sledujeme celou řadu provozních ukazatelů, včetně denního počtu hráčů mobilních her. „Průměrný denní počet hráčů mobilních her (DAU)“ je ukazatel, který měří každodenní aktivitu hráčů našich mobilních her a tyto aktivity jsou zaznamenávány a zpracovávány našimi interními analytickými systémy. Denní počet hráčů mobilních her a další provozní ukazatele na základě našich interních údajů ze sledování aktivity hráčů v našich hrách. Kromě toho používáme také informace třetích stran, včetně informací o registracích do sítí třetích stran, což nám pomáhá zjistit, zda se stejný hráč nepřihlásil pod dvěma a více různými uživatelskými účty.
Průměrný denní počet hráčů mobilních her. Průměrný denní počet hráčů mobilních her definujeme jako počet hráčů, kteří během daného dne hráli jednu nebo více našich mobilních her. Průměrný denní počet hráčů mobilních her za nějaké konkrétní období je pak průměrem denního počtu hráčů mobilních her za každý jednotlivý den v tomto období. Proto hráč, který si zahraje ve stejný den dvě různé mobilní hry bude započítán jako dva hráči. Ukazatel průměrného denního počti hráčů mobilních her používáme jako míru zapojení hráčů do her.
Finanční ukazatele neodpovídající účetním standardům GAAP
V této tiskové zprávě uvádíme některé finanční ukazatele, které neodpovídají účetním standardům GAAP, a to jako doplněk k našim konsolidovaným finančním výsledkům připraveným v souladu s americkými účetními standardy GAAP (dále jen „finanční ukazatele odpovídající účetním standardům GAAP“).
Vedení naší společnosti používá finanční ukazatele neodpovídající standardům GAAP k hodnocení provozní výkonnosti a likvidity.
Finanční ukazatele neodpovídající účetním standardům GAAP, které používá naše firma, se mohou lišit od finančních ukazatelů neodpovídajících účetním standardům GAAP, používaných jinými firmami.
Finanční ukazatele neodpovídající účetním standardům GAAP nenahrazují naše finanční ukazatele odpovídající standardům GAAP, ani nemají přednostní platnost. Domníváme se, že uvedením finančních ukazatelů neodpovídajících účetním standardům GAAP pomůžeme investorům i vedení společnosti lépe pochopit a zhodnotit naše finanční výsledky a usnadníme jim tak plánování, analýzu a předvídání situace v budoucích obdobích.
Domníváme se, že finanční ukazatele neodpovídající účetním standardům GAAP, umožní investorům lépe porozumět klíčovým finančním ukazatelům, které používáme při našem rozhodování a současně pomohou investorům a analytikům lépe posoudit a zhodnotit zdraví našeho podnikání.
V rámci sesouhlasení (rekonciliace) našich finančních ukazatelů neodpovídajících účetním standardům GAAP s finančními ukazateli odpovídajícími účetním standardům GAAP se ve finančních tabulkách uvedených v této tiskové zprávě snažíme uvádět co nejbližší srovnatelné finanční ukazatele dle účetních standardů GAAP.
Hlavní omezení týkající se našich finančních ukazatelů neodpovídajících účetním standardům GAAP, jsou:
•V registracích není zohledněna skutečnost, že tržby z prodeje online her a některých reklamních transakcí jsou v účetnictví vedeny jako útrata hráče za dlouhodobé virtuální zboží či spotřební virtuální zboží;
•Zisk před zdaněním a odpisy (EBITDA) - nejsou započteny náklady na akvizici, náklady na stanovení poctivé hodnoty ceny akcií a náklady na právní služby a vyrovnání;
•Zisk před zdaněním a odpisy - nejsou započteny rezervy a/nebo vratky u daně z příjmů a další náklady/výnosy, jako je například směnný kurz zahraničních měn, náklady a výnosy z prodaného/odkoupeného majetku či úrokové náklady či výnosy; a
•Zisk před zdaněním a odpisy - nejsou započteny odpisy hmotného a nehmotného majetku. I když jsou odpisy a oprávky nehmotného majetku považovány za nehotovostní transakce, majetek je odepisován a amortizován a může být v budoucnu vyměněn.
Sesouhlasení finančních informací společnosti ZYNGA INC. odpovídajících účetním standardům GAAP s informacemi neodpovídajícími účetním standardům GAAP - aktualizace údajů za druhé čtvrtletí roku 2020
(v milionech amerických dolarů, s výjimkou údajů na akcii, neauditováno)
| Údaje za druhé čtvrtletí roku 2020 k datu 6/5/2020 ( před aktualizací) | Aktualizace společností Zynga | Aktualizované údaje za druhé čtvrtletí 2020 k 1/6/2020 |
Sesouhlasení (rekonciliace) tržeb | | | |
Tržby | 400 | 30 | 430 |
Změna v tržbách příštích období | 60 | 10 | 70 |
Tržby celkem | 460 | 40 | 500 |
Sesouhlasení (rekonciliace) čisté ztráty vůči zisku před zdaněním a odpisy | | | |
Čistá ztráta | (60) | (100) | (160) |
Rezerva na daně z příjmů | 10 | - | 10 |
Příjmy z úroků | (2) | - | (2) |
Náklady na úroky | 8 | - | 8 |
Odpisy a oprávky | 20 | - | 20 |
Náklady na akvizici | 1 | 3 | 4 |
Úprava (dle aktuální tržní hodnoty) | 25 | 100 | 125 |
Kompenzační náklady na akcii | 30 | - | 30 |
Upravený zisk před zdaněním a odpisy | 32 | 3 | 35 |
Základní a zředěná čistá ztráta na akcii | (0,06) | (0,11) | (0,17) |
Základní a zředěná čistá ztráta na akcii (v souladu s účetními standardy GAAP) | 960 | - | 960 |
Sesouhlasení finančních informací společnosti ZYNGA INC. odpovídajících účetním standardům GAAP s informacemi neodpovídajícími účetním standardům GAAP - aktualizace údajů za celý rok 2020
(v milionech amerických dolarů, s výjimkou údajů na akcii, neauditováno)
| Údaje za druhé čtvrtletí roku 2020 k datu 6/5/2020 ( před aktualizací) | Aktualizace společností Zynga | Aktualizované údaje za druhé čtvrtletí 2020 k 1/6/2020 |
Sesouhlasení (rekonciliace) tržeb | | | |
Tržby | 1 650 | 40 | 1 690 |
Změna v tržbách příštích období | 150 | - | 1 840 |
Tržby celkem | 1 800 | 40 | 1 840 |
Sesouhlasení (rekonciliace) čisté ztráty vůči zisku před zdaněním a odpisy | | | |
Čistá ztráta | (245) | (105) | (350) |
Rezerva na daně z příjmů | 40 | 10 | 50 |
Ostatní čisté náklady (příjmy) | 2 | - | 2 |
Příjmy z úroků | (10) | - | (10) |
Náklady na úroky | 30 | - | 30 |
Odpisy a oprávky | 80 | - | 80 |
Náklady na akvizici | 3 | 8 | 11 |
Úprava (dle aktuální tržní hodnoty) | 200 | 100 | 300 |
Kompenzační náklady na akcii | 110 | - | 110 |
Upravený zisk před zdaněním a odpisy | 210 | 13 | 223 |
Základní a zředěná čistá ztráta na akcii | (0,25) | (0,11) | (0,36) |
Základní a zředěná čistá ztráta na akcii (v souladu s účetními standardy GAAP) | 965 | - | 965 |
Přečtěte si zdrojovou verzi této tiskové zprávy na webových stránkách businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20200601005142/en/
Kontakt
Zynga Investor Relations (vztahy s investory - Zynga):
Rebecca Lau
Investors@zynga.com
Zynga Press (tisk - Zynga):
Sarah Ross
Sarah@zynga.com
Peak Press (tisk - Peak):
Barlas Cevikus
Barlas@peak.com
Zdroj: Zynga
Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.
(BW)
PROTEXT