Globální maloobchodní analýza společensky odpovědných značek

Datum: 18.06.2014
New York 18. června (PROTEXT/BusinessWire) - Spotřebitelé jsou ochotni utratit své peníze tam, kde je jejich srdce, pokud jde o zboží a služby od firem, které se zavázaly ke společenské odpovědnosti * Globální maloobchodní analýza ukazuje zvýšení prodeje u značek, které mají...
New York 18. června (PROTEXT/BusinessWire) - Spotřebitelé jsou ochotni utratit své peníze tam, kde je jejich srdce, pokud jde o zboží a služby od firem, které se zavázaly ke společenské odpovědnosti * Globální maloobchodní analýza ukazuje zvýšení prodeje u značek, které mají na obalech značky udržitelnosti nebo firemního úsilí o sociální odpovědnost Nová studie společnosti Nielsen ukázala, že padesát pět procent světových on-line spotřebitelů v 60 zemích říká, že jsou ochotni platit vyšší ceny za výrobky a služby poskytované společnostmi, které se zavázaly usilovat o pozitivní sociální a environmentální dopady. Tendence k nákupům od společensky odpovědných značek je nejsilnější v asijsko-pacifické oblasti (64%), v Latinské Americe (63%) a na Středním východě a v Africe (63%). Čísla pro Severní Ameriku a Evropu jsou 42 a 40 procent. "Spotřebitelé na celém světě říkají nahlas a jasně, že sociální úsilí značky je jedním z faktorů, které ovlivňují rozhodování o koupi," řekla Amy Fenton ze společnosti Nielsen, přední firmy zabývající se veřejným rozvojem a udržitelností. "Toto chování je na vzestupu, a poskytuje příležitosti pro silný vliv v našich společnostech a také příležitosti pro podporu růstu podílu značek na trhu." Globální průzkum sociální odpovědnosti firem společnosti Nielsen oslovil 30 tisíc spotřebitelů v 60 zemích*. Jeho cílem bylo pochopit, jak silně se spotřebitelé při nákupních rozvahách zajímají o udržitelné postupy, které spotřebitelské segmenty nejvíce podporují ekologické a jiné společensky odpovědné úsilí, a které sociální otázky a problémy přitahují největší zájem. Více než polovina globálních respondentů (52%) tvrdí, že v posledních šesti měsících koupili alespoň jeden produkt nebo službu od společensky odpovědné firmy. Totéž tvrdí 65% respondentů v Latinské Americe, 59% respondentů v regionu Asie a Pacifiku, a 59% respondentů na Středním východě a Africe. Tyto oblasti převyšují globální průměr. Čtyři z 10 respondentů v Severní Americe a Evropě říkají, že v uplynulých šesti měsících provedli udržitelný nákup. Úsilí o udržitelnost a společenskou odpovědnost může být rozhodujícím faktorem Celosvětové hledání spotřebitelů, kteří říkají, že jim záleží na životním prostředí nebo že jim vadí extrémní chudoba, je poměrně snadné. Mohou se však tyto postoje při rozhodování o koupi změnit v akci? Někteří z padesáti dvou procent globálních respondentů v průzkumu společnosti Nielsen tvrdí, že jejich rozhodování o nákupu je částečně závislé na obalu - před rozhodnutím o koupi kontrolují označení na obalu, aby zjistili, zda se značka zavázala k úsilí o pozitivní sociální a environmentální dopady. Úvahy o udržitelném nákupu jsou nejvíce ovlivněny obalem v asijsko-pacifické oblasti (63%), Latinské Americe (62%) a na Středním východě a v Africe (62%), a v menší míře také v Evropě (36%) a Severní Americe (32%). Aby bylo možno prokázat, že postoje vyjadřované respondenty odpovídají konkrétním maloobchodním výsledkům, společnost Nielsen přezkoumala také údaje o maloobchodních tržbách v průřezu spotřebních i nespotřebních kategorií pro 20 značek v devíti zemích. Tyto značky buď zahrnuly označení udržitelnosti na obal, nebo aktivně podporují své akce zaměřené na udržitelnost prostřednictvím marketingového úsilí. Výsledky meziročních analýz z března 2014 ukazují průměrný roční nárůst prodeje o dvě procenta u výrobků s označením udržitelnosti na obalu a nárůst o pět procent u produktů, které podporují akce udržitelnosti prostřednictvím marketingových programů. Přehled dalších 14 značek bez označení udržitelnost nebo propagace udržitelnosti při uvádění na trh ukazuje prodejní nárůst o pouhé jedno procento. "Udržitelný hlavní proud" Ve snaze oddělit pasivní ekologické spotřebitele od aktivních provedla společnost Natural Marketing Institute (NMI), strategický obchodní partner firmy Nielsen, online studii v devíti zemích, jejímž cílem bylo pochopit, jak se mění globální postoje a chování, pokud jde o zájem o udržitelnost. Spotřebitelé byli seskupeni do pěti segmentů, aby bylo možno kvantifikovat, jak silně je přitahují akce zaměřené na udržitelnost. Ze zjištění vyplývá, že dvě třetiny z "udržitelné většinové" populace (skupina tří z pěti segmentů) vybírá produkty z udržitelných zdrojů raději, než jiné konvenční produkty. Tito spotřebitelé nakupují co nejvíce ekologicky šetrných produktů. Změnili své osobní chování tak, aby minimalizovali svůj vliv na globální změny klimatu. Navíc je u těchto spotřebitelů více pravděpodobné, že pokud vědí, že firma si je vědoma svého vlivu na životní prostředí a na společnost, budou od dané společnosti nakupovat výrobky opakovaně. Ukazuje se, že spotřebitelé ve věku 21 až 34 let více reagují na akce zaměřené na udržitelnost. Mezi globálními respondenty průzkumu společnosti Nielsen, kteří jsou citlivější na akce zaměřené na udržitelnost, představují 51 procent z těch spotřebitelů, kteří si připlatí za udržitelné produkty a 51 procent ze spotřebitelů, kteří kontrolují obaly a hledají značky udržitelnosti. Existují značné regionální rozdíly mezi mladšími a staršími respondenty v oblastech Asie, Pacifiku a Tichomoří, na Středním východě a v Africe. V těchto většinou rozvojových regionech respondenti ve věku 21 až 34 let podporují udržitelnost v průměru třikrát více, než respondenti z generace X (věk 35 až 49 let) a v průměru 12 krát více, než respondenti z poválečné generace (věk 50 až 64 let). Amy Fenton řekla: "Už není otázka, zda se spotřebitelé starají o sociální dopady. Spotřebitelé se starají, a prostřednictvím svých akcí to dokazují. Nyní je třeba soustředit se na hledání způsobu, jak může vaše značka efektivně vytvářet sdílené hodnoty spojením se sociálními záležitostmi a spotřebitelskými segmenty." * Poznámka: Zjištění tohoto průzkumu byla získána od respondentů s online přístupem v 60 zemích světa. Metodika online průzkumu sice umožňuje obrovský rozsah a globální dosah, avšak poskytuje obraz o zvyklostech pouze u stávajících uživatelů internetu, nikoliv u celkové populace. Na rozvíjejících se trzích, kde využití internetu stále roste, může být publikum mladší a zámožnější, než běžná populace dané země. Kromě toho jsou výsledky průzkumu založeny spíše na uváděném chování, než na skutečně naměřených údajích. O studii Nielsen Global Survey Průzkum sociální odpovědnosti firem Nielsen Global Survey byl proveden od 17. února do 7. března 2014. Oslovil více než 30 tisíc zákazníků v 60 zemích celé asijsko-pacifické oblasti, Evropy, Latinské Ameriky, Blízkého východu, Afriky a Severní Ameriky. Vzorek obsahoval kvóty na základě věku a pohlaví pro každou zemi na základě jejích internetových uživatelů, a byl vážen, aby mohl být považován za reprezentativní vzorek internetových spotřebitelů. Rozmezí chyby je ± 0,6 procenta. Tento průzkum společnosti Nielsen je založen pouze na chování respondentů s online přístupem. Míra znalosti internetu se v různých zemích liší. Společnost Nielsen požaduje jako minimální standard pro zařazení do průzkumu znalost internetu u 60 procent populace nebo 10 milionů osob. Globální průzkum společnosti Nielsen, který zahrnuje světový index důvěry spotřebitelů, byl zahájen v roce 2005. O maloobchodní analýze společnosti Nielsen Zjištění uvedená ve zprávě vyplývají z informací o maloobchodních tržbách shromažďovaných z obchodů pomocí elektronických technologií v prodejních místech a / nebo pomocí týmů místních terénních auditorů. Data představují průřez 34 značek spotřebních i nespotřebních kategorií v devíti zemích za rok končící v březnu 2014. Jedná se o následujících devět zemí: Kanada, Francie, Maďarsko, Nizozemsko, Pákistán, Rusko, Jižní Afrika, Thajsko a Spojené království. Obchody celosvětové prodejní sítě Nielsen zahrnují obchody s potravinami, léky a příslušenstvím a diskontní maloobchody, které sdílejí své údaje o prodejích se společností Nielsen prostřednictvím různých dohod o spolupráci. O studii společnosti Natural Marketing Institute Zjištění studie Natural Marketing Institute (NMI) zahrnutá ve zprávě jsou založena na online průzkumu provedeném v červnu 2013 v následujících devíti zemích: Brazílie, Čína, Indie, Jižní Afrika, Německo, Japonsko, Rusko, Velká Británie a Spojené státy. Údaje byly shromážděny od zhruba 1000 respondentů v každé zemi, s výjimkou Indie a Jižní Afriky, kde bylo osloveno 1500 respondentů. Data jsou vážená, aby reprezentovala věk a pohlaví v jednotlivých zemích. O společnosti Nielsen Společnost Nielsen N.V. (burzovní index NYSE: NLSN) je globální společnost v odvětví informací a měření. Má vedoucí pozici na trhu v oblasti marketingu a informování spotřebitelů, měření televize a dalších médií, online zpravodajství a mobilních měření. Společnost Nielsen má zastoupení přibližně ve 100 zemích, sídlo v New Yorku v USA a v Diemen v Nizozemí. Další informace najdete na stránkách www.nielsen.com. O společnosti NMI Natural Marketing Institute (NMI) je mezinárodní společnost v odvětví strategického poradenství a průzkumu trhu, která se specializuje na zdravotnictví a kvalitu života, udržitelnost a zdravé stárnutí. Jako přední firma v odvětví obchodního poradenství a průzkumu trhu pomáhá NMI firmám skupiny Fortune 500 a začínajícím podnikům napříč mnoha průmyslovými obory. Využitím pestré směsi patentovaných metod a komplexních syndikovaných dat poskytuje NMI svým klientům zasvěcenou analýzu trhu a strategické plánování. Další informace najdete na stránkách www.NMIsolutions.com. Fotografie a multimediální galerii najdete na adrese: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20140616006605/en/ Kontakty Média: Nielsen Anne-Taylor Adams, 646-654-5759 annetaylor.adams@nielsen.com Zdroj: Nielsen N.V. Přečtěte si tuto tiskovou zprávu v originále na: http://www.businesswire.com/news/home/20140616006605/en Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy. (BW)
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.