Stora Enso zveřejnila klíčové faktory pro balení výrobků po 2016
Datum: 21.01.2014
Helsinki 21. ledna (PROTEXT/BusinessWire) - Společnost Stora Enso, přední světový inovátor v oblasti papírenského průmyslu, bio materiálů, výrobků ze dřeva a balícího průmyslu, dnes zveřejnila dva náhledy odhalující budoucí trendy a vývoj řetězců v oblasti balení potravin...
Helsinki 21. ledna (PROTEXT/BusinessWire) - Společnost Stora Enso, přední světový inovátor v oblasti papírenského průmyslu, bio materiálů, výrobků ze dřeva a balícího průmyslu, dnes zveřejnila dva náhledy odhalující budoucí trendy a vývoj řetězců v oblasti balení potravin a elektroniky a jak se v důsledku toho budou plnit požadavky majitelů značek na obaly.
Z náhledů vyplývá, že mezi nejdůležitější trendy v balícím průmyslu budou patřit například:
•Významný nárůst objemu maloobchodního obchodování přes internet
•Rostoucí význam inovací designu pro nejžádanější produkty
•Zvyšování konkurence v řetězcích se zaměřením na náklady
•Rychlejší vývojové cykly a více nových produktů
•Širší povědomí o otázkách trvalé udržitelnosti
Na základě těchto trendů se očekává, že pro úspěch majitelů značek budou klíčové následující faktory, které zároveň ovlivní podobu balícího průmyslu po roce 2016:
•Podpora budování hodnoty značek. Obaly budou stále důležitější pro budování značek na internetu i mimo něj, stejně jako růst prodeje a zviditelnění a atraktivitu produktů. Obal musí být přitažlivý pro zákazníky v místě prodeje včetně online kanálu.
•Komunikace o trvalé udržitelnosti. Úvahy o udržitelnosti stále více ovlivňují rozhodování kupujících a majitelé značek musí brát v úvahu environmentální faktory.
•Snižování nákladů. Majitelé značek musí stále více zlepšovat komplexní řešení obalů, aby snižovali náklady včetně optimalizace nakládky, plnění a paletizace.
•Optimalizace provozu. Efektivnější a flexibilnější linky budou pro uspokojení rostoucí poptávky po úpravě produktů velice důležité. Poroste rovněž potřeba hotových obalů pro maloobchod, které pomáhají efektivitě obchodu.
„Na základě těchto náhledů můžeme jasně vidět, že výrobci obalů musí aktivně přicházet s inovacemi a trvale udržitelnými řešeními pro majitele značek,“ řekl Hannu Alalauri, senior viceprezident divize obnovitelných obalů společnosti Stora Enso.
28. ledna zveřejní Hannu Alalauri na Evropském summitu o obalech v Berlíně další podrobnosti o náhledu na úspěchy balícího průmyslu pro rok 2016 a později. Bude rovněž hovořit o tom, jak by měly budoucí změny ovlivnit majitele značek, maloobchodníky a dodavatele obalů v celosvětovém měřítku.
Pokud si chcete stáhnout plnou verzi náhledů, navštivte prosím adresu: www.storaensopack.com/press-media
Kontakty
Stora Enso Renewable Packaging
Bjorn Thunstrom
Viceprezident oddělení marketingu a věrnosti zákazníků
Tel : +358406481836
Email: bjorn.thunstrom@storaenso.com
Zdroj: Stora Enso
Tuto tiskovou zprávu si můžete prohlédnout online na adrese:
http://www.businesswire.com/news/home/20140120005477/en
Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.
(BW)
Reklama
Srdcetvor.cz - handmade
Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.
Lavivasex.cz - erotické pomůcky
Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.
Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting
Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.