Firma P&G si stanovila nový cíl v oblasti trvalé udržitelnosti: Žádné kácení lesů v souvislosti s dodavatelským řetězcem palmového oleje
Datum: 08.04.2014
Cincinnati (USA) 8. dubna (PROTEXT/BusinessWire) - Firma se zavazuje spolupracovat s místními farmáři na zlepšení postupů v získávání palmového oleje.
Firma The Procter & Gamble Company (index NYSE:PG) dnes oznámila pokrok v oblasti plnění svých cílů pro trvalou udržitelnost...
Cincinnati (USA) 8. dubna (PROTEXT/BusinessWire) - Firma se zavazuje spolupracovat s místními farmáři na zlepšení postupů v získávání palmového oleje.
Firma The Procter & Gamble Company (index NYSE:PG) dnes oznámila pokrok v oblasti plnění svých cílů pro trvalou udržitelnost a představila svůj závazek, že v rámci jejího dodavatelského řetězce na palmový olej nebude provádět žádné kácení lesů a zlepší všechny postupy používané v rámci zajišťování svých dodávek palmového oleje, včetně spolupráce s malými místními farmáři, tak, aby byla zajištěna ochrana lesních porostů.
“Snaha firmy P&G zabránit odlesňování v celém svém dodavatelském řetězci na palmový olej je nezpochybnitelná. Naším cílem je najít účinná dlouhodobá řešení na složitý problém v souvislosti se zajišťováním trvale udržitelných dodávek palmového oleje. Snažíme se zavádět pozitivní změny v rámci celého našeho dodavatelského řetězce, a to nejen pro nás, ale také pro celý průmyslový obor, včetně malých farmářů, kteří zajišťují těžbu a pěstování této suroviny,” řekl Len Sauers, viceprezident firmy P&G pro trvalou udržitelnost.
Již dnes splňuje 100% všech dodávek palmového oleje, které firma P&G nakupuje, normy RSPO (Roundtable for Sustainable Palm Oil - Kulatý stůl pro trvale udržitelné dodávky palmového oleje). Firma P&G je členem organizace RSPO a podporuje kritéria, která tato organizace stanovila pro trvale udržitelné dodávky palmového oleje. Nové cíle, které si firma stanovila, jdou nad rámec certifikace od organizace RSPO a jejich smyslem je zavedení spolehlivých, účinných a dlouhodobých opatření pro trvale udržitelné dodávky palmového oleje, v rámci celého dodavatelského řetězce.
Nové cíle P&G jsou důkazem snahy firmy o ochranu životního prostředí před odlesňováním, a to v celém dodavatelském řetězci pro palmový olej. Mezi konkrétní závazky patří:
1. Zajištění dohledatelnosti dodávek palmového oleje a oleje z palmových ořechů od všech dodavatelů, a to do 31. prosince 2015.
2. Zajištění toho, že na plantážích všech dodavatelů palmového oleje v rámci firemního dodavatelského řetězce nebude do roku 2020 docházet k odlesňování.
Do 31. prosince 2015 zajistit, aby dodavatelé palmového oleje ukázali, jaká opatření hodlají přijmout, aby do roku 2020 nedocházelo na jejich plantážích k hromadnému odlesňování a kácení.
Investovat a spolupracovat s drobnými farmáři na tom, aby do roku 2020 zavedli vhodná opatření k zajištění toho, aby nedocházelo k odlesňování v souvislosti s dodávkami oleje z palmových ořechů.
3. Spolupracovat s dodavateli, firmami v oboru, experty z akademické sféry, kontrolními orgány a ostatními účastníky trhu na vytváření a zavádění průmyslových standardů a zásad pro trvale udržitelné zásobování palmovým olejem.
4. Pokračovat v podpoře lidských práv v souladu se stávajícími Pokyny pro dodavatele firmy P&G pro trvale udržitelný rozvoj a podporovat práva domorodého obyvatelstva.
5. Každoročně připravovat zprávu o pokroku v oblasti plnění těchto cílů.
“Tyto cíle jdou nad rámec našich stávajících závazků. Firma P&G bude i nadále spolupracovat se všemi dodavateli, investovat a spolupracovat s drobnými místními pěstiteli, v zemích odkud získáváme většinu našich dodávek, na zlepšování technologií a postupů, které při pěstování využívají,” dodal Len Sauers. “Toto je nejsložitější úsek dodavatelského řetězce na palmový olej a firma P&G věří, že v tomto směru se jí podaří přijmout dlouhodobé řešení, které přinese významné zlepšení dosavadního stavu.”
O společnosti Procter & Gamble
Firma P&G prostřednictvím svých značek slouží zhruba 4,8 miliardám lidí na celém světě. Firma vlastní jedno z nejsilnějších portfolií prověřených, kvalitních a předních značek, včetně Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Fusion®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Iams®, Lenor®, Mach3®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Prestobarba®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella® a Whisper®. Firma P&G má pobočky ve zhruba 70 zemích celého světa. Aktuální informace o firmě P&G a jejích značkách najdete na webových stránkách http://www.pg.com.
Více informací o závazku společnosti P&G v oblasti dodávek palmového oleje najdete zde: P&G Sustainability/Palm Oil
Kontaktní informace
Procter & Gamble
Paul Fox, 513-983-3465
fox.pd@pg.com
Zdroj: Procter & Gamble
Přečtěte si tuto tiskovou zprávu online na webové stránce:
http://www.businesswire.com/news/home/20140408005357/en
Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.
(BW)
Reklama
Srdcetvor.cz - handmade
Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.
Lavivasex.cz - erotické pomůcky
Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.
Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting
Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.