BIC chce vytvořit jednotný univerzální typ písma

Datum: 09.06.2014
Amsterdam / Dusseldorf 9. června (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost BIC začala oslovovat širokou veřejnost s tématem digitálního rukopisu a shromažďuje data z celé planety, aby z nich vytvořila jednotný typ písma. Experiment na téma univerzálního typu písma je poctou kuličkovému...
Amsterdam / Dusseldorf 9. června (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost BIC začala oslovovat širokou veřejnost s tématem digitálního rukopisu a shromažďuje data z celé planety, aby z nich vytvořila jednotný typ písma. Experiment na téma univerzálního typu písma je poctou kuličkovému peru BIC Cristal, kterého se od roku 1950 vyrobilo více než 100 miliard. Experiment zaměřený na vytvoření univerzálního typu písma vymyslela pobočka agentury DDB v Dusseldorfu a realizuje jej tvůrčí agentura zaměřená na digitální produkci společnost MediaMonks. Tento experiment firmy BIC představuje vůbec poprvé příležitost pro každého, aby přispěl svým rukopisem. Umožňuje, aby demografická data z celého svět byla spojena a vznikl jednotný typ písma nebo font. Kuličkové pero Cristal společnosti BIC je neprodávanějším kuličkovým perem v historii. Bývá nazýváno „univerzálním perem“. Cílem kampaně bylo učinit nesmrtelným rukopis uživatelů této psací pomůcky z celého světa v podobě digitálního fontu, který může sdílet kdokoli a který se bude stále rozvíjet na základě nových příspěvků. Na digitální platformě mohou uživatelé zaslat svůj rukopis prostřednictvím technologie mobilního spojení. Díky ní mohou psát intuitivním a přirozeným způsobem na svém chytrém telefonu nebo dotykové obrazovce tabletu a zároveň si zobrazit svůj příspěvek na větších počítačích. Internetová stránka rovněž obsahuje „objevitelskou“ sekci, která umožňuje uživatelům porovnávat své příspěvky s univerzálním průměrem. Uživatelé mohou zjišťovat statistické rozdíly a podobnosti mezi svými příspěvky a průměrnými příspěvky z růžných zeměpisných oblastí, skupin podle věku, pohlaví, povahy zaměstnání a jiných charakteristik. Aby to vše bylo možné, byl vyvinut jedinečný algoritmus, který spojil všechny vstupy a vznikl výsledek: univerzální typ písma Universal Typeface. Jan Propach, kreativní ředitel společnosti DDB Dusseldorf, řekl : "Vlastní rukopis je jedním z našich nejosobnějších rysů. Se společností BIC vytváříme jeden z nejuniverzálnějších psacích nástrojů, miliardy lidí tento produkt používají, základní otázka tedy byla: jak by měl univerzální světový rukopis vypadat? Tento pokus nám umožní to zjistit a vzdát hold peru, které všichni známe a používáme." Joris Pol, ředitel pro mezinárodní projekty společnosti MediaMonks, řekl: "Abychom co nejlépe vytvořili univerzální typ písma, který by reprezentoval všechny návrhy a byl pro všechny čitelný, vyvinula společnost MediaMonks pro tento digitální experiment komplikovaný algoritmus. Příležitost pro naše týmy zaměřené na design a vývoj, aby v rámci tohoto projektu spojily kreativitu a technologii a vytvořily tak most mezi analogovým a digitálním světem, byla pro nás skutečně velkou poctou." Dennis May, kreativní výkonný ředitel společnosti DDB Dusseldorf, řekl: "Odkaz společnosti DDB vždy byl a bude o idejích, které se skutečně týkají lidí. Proto jsme opravdu velmi rádi, že jsme vytvořili univerzální typ písma - s využitím nové technologie, která umožnila oživit tento odkaz novým způsobem." První verze písma Universal Typeface ke stažení bude k dispozici v srpnu a lze ji používat jako kterýkoli jiný font. Odkaz na pokus Universal Typeface Experiment: http://theuniversaltypeface.com/ O společnosti DDB Společnost DDB Worldwide (www.ddb.com) je jednou z největších a nejprestižnějších reklamních a marketingových sítí. V roce 2012 byla DDB jmenována časopisem Campaign Reklamní sítí roku (Advertising Network of the Year), stejně jako časopisem Strategy Agenturou roku a Digitální agenturou roku. Na prestižním Mezinárodním festivalu kreativity, který se uskutečnil loni v Cannes, získala společnost DDB 93 lvů, což je vůbec nejvíc, co kdy nějaká síť získala. Kromě toho byla DDB v publikaci The Gunn Report zařazena mezi 3 nejlepší světové sítě ve dvanácti z posledních 15 let. Mezi její klienty patří mimo jiné společnosti Volkswagen, McDonald's, Unilever, Mars, Johnson & Johnson a Exxon Mobil. Společnost DDB byla založena v roce 1949, je součástí skupiny Omnicom Group (burzovní index NYSE) a provozuje více než 200 poboček ve více než 90 zemích s hlavní kanceláří v New Yorku v americkém státě New York. O společnosti Omnicom Group Inc. Společnost Omnicom Group Inc. (burzovní index NYSE-OMC) je přední světová společnost, která se zabývá marketingem a firemní komunikací. Sítě značky Omnicom a četné společnosti zaměřené na speciální zakázky zajišťují reklamu, strategické mediální plánování a nakupování, digitální a interaktivní marketing, přímý i propagační marketing, vztahy s veřejností a další speciální komunikační služby pro více než 5 000 klientů ve více než 100 zemích. Další informace o společnosti Omnicom a jejích značkách naleznete na internetové adrese www.omnicomgroup.com. Další informace: Marta Tomczak, FinchFactor Email : marta@finchfactor.com Tel : +0031-(0)20-794-4733 Sara Cosgrove, DDB Europe Email : sara.cosgrove@ddb-europe.com Tel : +44-(0)-20-7258-4230
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.