P&G rozšiřuje cíle trvalé udržitelnosti pro ochranu přírody

Datum: 14.10.2014
Cincinnati (USA) 14. října (PROTEXT/BusinessWire) - Společnost Procter & Gamble Company (burzovní index NYSE:PG) dnes rozšířila své cíle v oblasti trvalé udržitelnosti, aby i nadále mohla vytvářet hodnoty se značkami a produkty oblíbenými u zákazníků a zároveň dokázala...
Cincinnati (USA) 14. října (PROTEXT/BusinessWire) - Společnost Procter & Gamble Company (burzovní index NYSE:PG) dnes rozšířila své cíle v oblasti trvalé udržitelnosti, aby i nadále mohla vytvářet hodnoty se značkami a produkty oblíbenými u zákazníků a zároveň dokázala zachovat zdroje, chránit životní prostředí a zlepšovat sociální podmínky pro ty, kteří to nejvíce potřebují. „Neustále zlepšujeme trvalou environmentální udržitelnost našich produktů ve všech aspektech jejich životního cyklu, od výroby, balení a dodávek až po použití zákazníkem,“ řekl Martin Riant, výkonný sponzor trvalé udržitelnosti a prezident globální skupiny péče o dítě, ženu a rodinu společnosti P&G. „Snižujeme dopad našich výrobků na životní prostředí pro zákazníky, naše společnosti a firmu a zároveň stále dodáváme kvalitu a výkony, které lidé od produktů P&G očekávají.“ Společnost P&G se ve svém úsilí o 100% využití obnovitelné energie, obnovitelných nebo recyklovaných materiálů pro všechny produkty a balení a nulový odpad u spotřebitelů i při výrobě, řídí 12 stanovenými cíli trvalé udržitelnosti v oblasti životního prostředí . Od stanovení těchto cílů v roce 2010 učinila společnost P&G značný pokrok. V současné době existuje 70 výrobních závodů, které neprodukují žádný odpad; spotřeba energie, využití vody, emise C02 a kamionová přeprava výrazně poklesly, využití obnovitelné energie a počet certifikátů přírodních materiálů značně stoupá. P&G rovněž rozšířila své aktivity v oblasti trvalé udržitelnosti sociální sféry, vliv a zlepšování životů více než 50 milionů lidí každý rok prostřednictvím programů pomoci obětem katastrof a programů jako například Bezpečná pitná voda pro děti (Children´s Safe Drinking Water) a partnerské spolupráce Pampers UNICEF. Dnes společnost P&G doplnila nové cíle do roku 2020, s důrazem na šetření s vodou a balení produktů. Šetření s vodou je pro P&G dlouhodobou prioritou. Od roku 2002 do roku 2012 snížila společnost využití vody ve svých výrobních závodech o více než 70% na výrobní jednotku. Nyní rozšiřuje své úsilí tak, aby zahrnovalo: •Snížení použití vody ve svých výrobních závodech o dalších 20% na výrobní jednotku, se zvláštním zaměřením na šetření s vodou v závodech, které se nacházejí v oblastech trpících nedostatkem vody, •Umožnit miliardě lidí, aby měli přístup k produktům, které jsou efektivní, pokud jde o vodu. Trvalá udržitelnost v oblasti obalů je pro P&G další klíčovou prioritou. Společnost plánuje, že do roku 2020 sníží obaly o 20% na výrobní jednotku. Na základě tohoto pokroku zvyšuje P&G laťku a bude se snažit: •Zdvojnásobit využití recyklované pryskyřice u obalů z umělých hmot, •Zajistit, aby se 90% obalových materiálů, které používá dalo recyklovat nebo se pracovalo na tom, aby recyklovatelné byly. Kromě těchto dvou rozšířených cílů P&G pracuje se svými dodavatelskými řetězci na tom, aby do roku 2020 byla schopná nahradit nejdůležitější suroviny na bázi ropy obnovitelnými materiály, pokud to cena a rozsah dovolí. „Snažíme se zodpovědně pracovat na rozvoji společnosti P&G,“ řekl Riant. „Chceme pro zákazníky a akcionáře vytvářet špičkové hodnoty a zároveň udržovat zdroje, chránit životní prostředí a zlepšovat kvalitu života těch, kteří to nejvíce potřebují. Růstové cíle a cíle udržitelnosti P&G jsou na sobě vzájemně závislé.“ O společnosti P&G Společnost P&G poskytuje své značkové výrobky téměř pěti miliardám lidí po celém světě: Disponuje jedním z nejsilnějších portfolií důvěryhodných, kvalitních značek, jako jsou například Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Duracell®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Wella®, a Whisper®. P&G provádí obchodní operace ve zhruba 70 zemích světa. Navštivte http://www.pg.com pro poslední novinky a podrobnější informace o společnosti P&G a jejích značkách. Fotografie/Multimediální galerie na adrese: http://www.businesswire.com/multimedia/home/20131028005887/en/ Pokud se chcete dozvědět více informací o cílech společnosti P&G v oblasti trvalé udržitelnosti, klikněte na odkaz: P&G Sustainability. Kontakty Kontakt pro média společnost P&G: Lisa Popyk Tel : 513-983-5058 Email : popyk.la@pg.com Zdroj: Procter & Gamble Tuto tiskovou zprávu si můžete prohlédnout online na adrese: http://www.businesswire.com/news/home/20141013005118/en
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.