Clarivate Analytics získává tržního lídra společnost Publons a vytváří přesnou nezávislou platformu pro urychlení výzkumu pomocí srovnávacího hodnocení

Datum: 01.06.2017
Filadelfie 1. června (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Clarivate Analytics dnes oznámila akvizici společnosti Publons a její přední globální platformy pro výzkumné pracovníky, na které mohou sdílet informace, diskutovat a získávat uznání za srovnávací hodnocení a editaci akademického...
Filadelfie 1. června (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost Clarivate Analytics dnes oznámila akvizici společnosti Publons a její přední globální platformy pro výzkumné pracovníky, na které mohou sdílet informace, diskutovat a získávat uznání za srovnávací hodnocení a editaci akademického výzkumu. Tato akvizice spojuje prvotřídní světovou citační databázi se světově největší platformou pro srovnávací hodnocení výzkumů a jejich ocenění. „Společnost Clarivate Analytics agresivně investuje do zlepšování stávajících řešení analýzy, přehledů a optimalizace pracovních postupů a vyhledávání nových způsobů pomoci zákazníkům s urychlením inovací," uvedl Jay Nadler, generální ředitel společnosti Clarivate Analytics. „Společnost Publons během pouhých pěti let vybudovala největší a nejdůvěryhodnější vyhodnocující nástroj na světě, platformu, kterou využívá osm z deseti největších vydavatelů a více než 150 000 recenzentů. Nabytí společnosti Publons je odrazem našeho závazku vytvářet řadu přesných objektivních a vydavatelsky nezávislých nástrojů pro výzkumné pracovníky, vydavatele, investory výzkumů a instituce, které daným odborníkům poskytnou srovnávací hodnocení a uznání, které si zaslouží." Společnost Clarivate vyvíjí a poskytuje inovační řešení analýzy a pracovních postupů, které zvyšují efektivitu celého výzkumného cyklu; od nápadu po experiment, srovnávací hodnocení, publikaci, rozšíření a vyhodnocení. Akvizice společnosti Publons, její platformy a dat zvyšuje hodnotu mnoha produktů společnosti Clarivate Analytics a zároveň podporuje výzkumné pracovníky v řízení jejich kariéry a práce v ekosystému investorů, vydavatelů a institucí. „Citační databáze společnosti Clarivate Analytics a nástroje pro výzkumné pracovníky, mezi něž patří vlajkové produkty jako Web of Science, EndNote a ScholarOne, jsou jedněmi z nejvíce využívaných nástrojů ve výzkumu," dodal Andrew Preston, spoluzakladatel společnosti Publons. „Daniel a já jsme založili Publons se stěžejním přesvědčením, že srovnávací hodnocení je středobodem výzkumu. Se vzrůstajícím tlakem na vědecké vydavatele vidíme v Publons příležitost k ještě většímu pozitivnímu dopadu na srovnávací hodnocení. Globální rozsah a nestranný postoj společnosti Clarivate Analytics ve spojení se společností Publons umožní další vývoj platformy a vytvoření nástrojů a služeb, které komunita výzkumných pracovníku potřebuje." Společnosti Clarivate a Publons budou společnými silami řešit klíčové výzvy výzkumu na globálním trhu výzkumů v hodnotě 1,7 bilionu USD, včetně podvodného vědeckého výzkumu a neefektivity srovnávacího hodnocení, které zpomalují výzkum. K výzvám patří také identifikace a pochopení nejdůležitějších výzkumů, protože investoři stále více vyžadují prokazatelný dopad a důkaz přínosu v oblasti výzkumů. Srovnávací hodnocení je podstatou řešení těchto výzev a v ekosystému výzkumů povede k budoucím zlepšením. Andrew Preston a Daniel Johnston, spoluzakladatelé společnosti Publons, se spolu s ostatními pracovníky Publons stali v rámci této akvizice zaměstnanci společnosti Clarivate Analytics. Společnost Publons rozšíří svou základnu ve Wellingtonu na Novém Zélandu spolu se svým působištěm v Londýně a bude pokračovat v udržování své podnikové kultury při současné integraci svých technologií s platformami Clarivate Analytics a rozšiřování interního inovačního ekosystému společnosti. O společnosti Clarivate Analytics Společnost Clarivate™ Analytics urychluje tempo inovací tím, že poskytuje důvěryhodné pohledy a analýzu pro zákazníky na celém světě a umožňuje jim prozkoumat, chránit a komercializovat nové nápady rychleji. Dříve jako divize duševního vlastnictví a vědy společnosti Thomson Reuters vlastníme a provozujeme řadu předních předplatitelských společností se zaměřením na vědecký a akademický výzkum, patentové analýzy a regulační normy, farmaceutickou a biotechnickou inteligenci, ochranné známky, ochranu domén a správu duševního vlastnictví. Clarivate™ Analytics je nyní nezávislá společnost s více než 4000 zaměstnanci, působící ve více než 100 zemích na celém světě a vlastnící světoznámé značky, ke kterým mimo jiné patří Web of Science™, Cortellis™, Derwent™, CompuMark™, MarkMonitor® a Techstreet™. Více informací najdete na webových stránkách clarivate.com. Foto - http://mma.prnewswire.com/media/518145/Clarivate_00154.jpg Logo - http://mma.prnewswire.com/media/455613/clarivate_logo_for_press_release_Logo.jpg Kontakt pro média: Heidi Siegel, Clarivate Analytics, ředitelka pro vnější vztahy, +1 215 823 5646 (o), +1 215 356 4504 (m), heidi.siegel@clarivate.com; Tom Culley, Publons, marketingový ředitel, +44 7 447 492985, tom@publons.com
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.