Moderní tiskové efekty překvapily desítky profesionálů
Datum: 02.10.2018
Praha 2. října 2018 (PROTEXT) - Dostupnost moderních tiskových efektů překvapila desítky profesionálů
- Vzdělávací projekt Creative Hub zaujal více než 160 kreativců z oblasti grafiky a marketingu
- Odborníci se dozvěděli o možnostech zušlechťování tisku při výrobě...
Praha 2. října 2018 (PROTEXT) - Dostupnost moderních tiskových efektů překvapila desítky profesionálů
- Vzdělávací projekt Creative Hub zaujal více než 160 kreativců z oblasti grafiky a marketingu
- Odborníci se dozvěděli o možnostech zušlechťování tisku při výrobě obalů, plakátů či vizitek i v řádech jednotek kusů
Konec nudných tištěných materiálů v České republice. S tímto ambiciózním cílem letos v dubnu odstartoval vzdělávací projekt Creative Hub. Po půl roce svého fungování hlásí první výsledky: Více než 160 zástupců z řad českých grafiků, marketingových oddělení a reklamních agentur se na bezplatných seminářích a workshopech dozvědělo o nových možnostech tištěné a vizuální komunikace. Nově nabyté vědomosti si mohli vzápětí vyzkoušet v praxi při tvorbě vlastních zušlechtěných tiskovin pod vedením odborníků. Ty nejlepší z nich následně vybrala a ocenila odborná porota. Pod projektem je podepsaná česká poradenská společnost GRAFIE CZ, odborným garantem je Konica Minolta.
"Skrze bezplatné přednášky a workshopy po celé České republice jsme zájemcům představovali technologie, které nabízejí nové možnosti v povrchové úpravě tiskovin. Následně měli účastníci možnost zpracovat buď vlastní, nebo zadaný projekt, na kterém se naučili připravit tisková data. Zároveň jsme jim předali spoustu informací z praxe," přiblížil průběh Creative Hubu ředitel GRAFIE CZ Martin Novotný. Zájemci tvořili své projekty pod vedením odborníků z praxe, mezi kterými byli Vladimír Strejček, zakladatel studia DRAWetc., David Kantor, zakladatel studia Kantors Creative Club, Johana Kratochvílová ze Signatury.cz a Filip Blažek z Designiq.
Součástí Creative Hubu byla také soutěž Surface Touch. V té mohli zájemci svá díla přihlásit do tří kategorií: merkantilní tiskoviny, obaly a publikování. Mezi odevzdanými pracemi se tak například objevily návrhy na obaly knih, dětské vystřihovánky, plakát k filmu nebo třeba bezejmenná vizitka, která měla svým zpracováním zaujmout natolik, že nebylo potřeba uvádět jméno jejího majitele.
"Hodnotili jsme samotný grafický návrh a jeho originalitu a také způsob, jakým se kreativci zhostili technologických možností povrchového zušlechťování. Musím uznat, že úroveň odevzdaných materiálů nás velmi mile překvapila, o to těžší však bylo rozhodnout, kdo si odnese ceny v jednotlivých kategoriích. Nakonec jsme se rozhodli přidat ještě cenu za originalitu," uvedl člen poroty a obchodní ředitel divize produkčního tisku Konica Minolta Business Solutions Czech Marcel Loreth.
Slavnostní předání cen proběhlo 26. 9. v pražském Klubu Lávka. První místo v kategorii merkantilních tiskovin si odnesl Tomáš Svoboda za dílo s názvem Mexický holič. Jako nejlepší obal byl vyhodnocen návrh krabičky na hodinky autorky Kristýny Onnalah a kategorii publikování ovládl Vladislav Staněk s dílem Zlatá rybka, který získal také cenu generálního partnera. Cenu za originalitu porota udělila Martině Kurkové Nožičkové za návrh dětské vystřihovánky s názvem Gramla.
"Jsem moc ráda, že jsem se projektu Creative Hub mohla zúčastnit, protože jsem měla minimální povědomí o možnostech zušlechťování. Vždy jsem si myslela, že lakování a zlacení je pro nízkonákladové zakázky finančně nedostupné, takže velmi vítám možnost lakování tisků od pár kusů. Myslím, že díky účasti v projektu začnu zušlechťování tiskovin ve svých návrzích více využívat a nebudu se ho bát svým zákazníkům nabídnout," doplnila jedna z oceněných Martina Kurková Nožičková.
O společnosti GRAFIE CZ, s.r.o.
Společnost GRAFIE CZ je konzultační a poradenská společnost v oboru polygrafie, která vznikla v roce 1994. Od roku 1999 spolupracuje s významnými poskytovateli tiskových služeb a dodavateli zařízení pro polygrafii. Kromě konzultací a poradenství obsahující analýzy trhu, výrobních provozů a podnikatelských studií dále popularizuje polygrafii odborné i laické veřejnosti a nabízí řadu vzdělávacích projektů v oblasti předtiskové přípravy a analogového a digitálního tisku.
O společnosti Konica Minolta Holding, Inc.
Konica Minolta, Inc. je globální technologická společnost, která poskytuje inovativní řešení pro podniky a společnosti. Silné stránky společnosti jsou v kombinaci jejích klíčových technologií v oblasti pokročilé zobrazovací techniky, optiky, snímání, nano-zpracování a oblasti materiálů. Konica Minolta vytváří nové hodnoty, které pomáhají zákazníkům řešit pracovní výzvy a procesy. V éře internetu věcí využívá společnost svých hlubokých odborných znalostí v oblasti digitálních technologií a prochází obchodní transformací v digitální společnost, poskytující sofistikovaná řešení. Konica Minolta je zároveň aktivní při vytváření inovací ve spolupráci a spojenectví s akademickými, průmyslovými i podnikatelskými partnery.
Společnost Konica Minolta má sídlo v Tokiu a její koncernové společnosti s více než 43 000 zaměstnanci působí v 50 zemích světa. Své produkty a služby nabízí ve 150 zemích po celém světě.
O společnosti Konica Minolta Business Solutions Czech
Konica Minolta Business Solutions Czech spol. s r. o. je součástí celosvětové sítě a uspokojuje potřeby, které vznikají na českém trhu, a pečuje o české zákazníky. Servisní kompetenci prokazuje certifikát nejlepší servisní organizace v Evropě za rok 2014. Pozici na trhu podtrhují i tržní podíly roku 2016 - Konica Minolta je v České republice číslo jedna v produkčním tisku s podílem 68,1 %. Lídrem trhu je i v prodeji barevných multifunkčních zařízení (38,1 %) a prodeji černobílých multifunkčních zařízení (32,9 %). Velký důraz klade rovněž na rozvoj IT služeb. Z hlediska obratu je v této oblasti české zastoupení nejúspěšnější ze všech zemí Konica Minolta regionu střední a východní Evropy. Konkrétně se zaměřuje například poskytování ERP a CRM systémů, ECM a DMS řešení, služeb spojených se zabezpečením IT infrastruktury a snížením administrativní zátěže. Konica Minolta Business Solutions Czech je zároveň výhradním distributorem produktů firmy SourceCode, BPM systému K2, na českém a slovenském trhu. Více informací na www.konicaminolta.cz.
Kontakt:
GRAFIE CZ, s.r.o.
Koněvova 2660/141, 130 00 Praha 3
Tel.: +420 222 714 580
E-mail: info@grafie.cz
Web: www.grafie.cz
Garik Hammer
DDeM, s. r. o.
tel.: +420 739 004 799
tel.: +420 222 250 300
e-mail: ghammer@ddem.cz
Polská 10, 120 00 Praha 2
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Reklama
Srdcetvor.cz - handmade
Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.
Lavivasex.cz - erotické pomůcky
Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.
Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting
Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.