Brand Embassy se stává poskytovatelem řešení v aplikaci WhatsApp Business

Datum: 13.03.2019
Praha / San Francisco 13. března 2019 (PROTEXT/PRNewswire) - Brand Embassy, digitální vícekanálová platforma pro kontaktní centra, je nyní poskytovatelem řešení v aplikaci WhatsApp Business Komunikační kanály stále více doplňují typickou zákaznickou podporu prostřednictvím...
Praha / San Francisco 13. března 2019 (PROTEXT/PRNewswire) - Brand Embassy, digitální vícekanálová platforma pro kontaktní centra, je nyní poskytovatelem řešení v aplikaci WhatsApp Business Komunikační kanály stále více doplňují typickou zákaznickou podporu prostřednictvím hlasu, e-mailu a živého chatu. Firmy upřednostňující digitální transformaci kontaktních center využívají v průměru osm kanálů, což je počet, který neustále roste. Tradiční kontaktní centra čelí náporu nových kanálů pro komunikaci se zákazníky. Vzhledem k rostoucímu trendu komunikace se zákazníky prostřednictvím digitálních kanálů a inteligentních zařízení kontaktní centra prosazují řešení, která jim umožní komunikovat se zákazníky na jednom rozhraní a zároveň obsluhovat všechny nové kanály. "Naše cloudová platforma je postavena na pokročilých technologiích a umožňuje nám pohotově reagovat na potřeby trhu. To činíme prostřednictvím pomoci zákazníkům s digitální transformací a využíváním nástrojů a řešení, jako je WhatsApp Business API. Jsme nadšeni, že jsme poskytovatelem řešení v aplikaci WhatsApp Business. Naše platforma podporuje více než 35 kanálů a největší z nich - WhatsApp - je nutností," říká Damian Brhel, spoluzakladatel a technologický ředitel společnosti Brand Embassy. "Každoročně se rozrůstáme dvojnásobně, protože naše řešení využívá stále více zákazníků ze seznamu společností Fortune 500. Většina z nich jsou telekomunikační operátoři a banky, kde je dokonalá zákaznická podpora konkurenční výhodou. WhatsApp má 1,5 miliardy uživatelů ve 180 zemích. Jedná se tedy o úspěšný komunikační kanál. Společnosti, které chtějí poskytovat vynikající péči o zákazníky, jej bezpochyby dříve či později podpoří. Jednoduše proto, že řešení WhatsApp Business pro péči o zákazníky v kombinaci s platformou Brand Embassy výrazně zvyšuje produktivitu agentů díky snížení provozních nákladů a zlepšení zkušeností zákazníků," dodává Vít Horký, spoluzakladatel a generální ředitel společnosti Brand Embassy a autor knihy o budoucí podobě zákaznického servisu Customer Service in the Transhuman Age. O společnosti Brand Embassy Brand Embassy je přední cloudová platforma pro péči o zákazníky. Brand Embassy pomáhá společnostem získat a udržet spokojenost zákazníků pomocí škálovatelných komunikačních řešení. Klienty jsou především firemní zákazníci a rychle rostoucí středně velké podniky v odvětví telekomunikací, bankovnictví a elektronického obchodu. K předním zákazníkům patří společnosti T-Mobile, Telenor, Telefonica, Vodafone, Home Credit, Société Générale, GE Money, Samsung, Alibaba Group a Puma. Společnost Brand Embassy je zastoupena v San Francisku a Londýně a sídlí v Praze. Pro více informací navštivte webové stránky: http://www.brandembassy.com/ Kontakt pro média Július Hájek Ředitel globálního marketingu, mluvčí julius.hajek@brandembassy.com Logo - https://mma.prnewswire.com/media/686936/Brand_Embassy_Logo.jpg
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.