Boston 28. února 2020 (PROTEXT/BUSINESS WIRE) -
Akvizice spojí nejlepší odborníky na emailovém trhu, kteří posílí největší globální datovou síť pro všechny poskytovatele analytických řešení dodávek
Společnost Validity, nejdůvěryhodnější jméno v oblasti kvality...
Boston 28. února 2020 (PROTEXT/BUSINESS WIRE) -
Akvizice spojí nejlepší odborníky na emailovém trhu, kteří posílí největší globální datovou síť pro všechny poskytovatele analytických řešení dodávek
Společnost
Validity, nejdůvěryhodnější jméno v oblasti kvality zákaznických dat, ve čtvrtek oznámila, že uzavřela finální smlouvu na odkoupení poskytovatele řešení v oblasti analytiky a doručování emailů, společnosti 250ok. Od roku 2011 vyvinula společnost 250ok software pro správu emailů a moderní nástroje, které využívají firmy všech velikostí. Díky této akvizici rozšíří společnost Validity své možnosti v oblasti optimalizace v celém globálním ekosystému poskytovatelů emailových služeb.
Email je stále nejdůležitějším kanálem, jehož prostřednictvím mohou obchodníci přilákat a získávat zákazníky. Přesto se neustále potýkají s problémem doručování emailů do složky nevyžádané pošty a uspokojováním zákazníků. Poskytovatelé mailboxů usilovně pracují na tom, aby ochránili uživatele před spamem a hrozbami a složky příchozí pošty jsou plné neoptimalizovaných náhodně rozesílaných marketingových pokusů. Bez správných informací, nástrojů a instrukcí může být i pro nejlepší firmy problém oslovit správného zákazníka a mít úspěch. Pro maloobchodníky, kteří obchodují na internetu, je velmi důležité, aby se zprávy, které rozesílají, nedostaly do složky spamu, protože to má dramatický dopad na jejich tržby a obchody. Společnost 250ok umožňuje obchodníků doručit více emailů správným příjemcům, větší konverzi a ve výsledku návratnost investic.
Společnost 250ok zahájila modernizaci počítačových programů pro analytiku a doručování emailů v roce 2011. Založil ji bývalý odborník na emailovou komunikaci ve společnosti ExactTarget Greg Kraios. V současné době přináší společnost 250ok revoluci do softwaru pro správu emailů tím, že vytváří moderní nástroje pro zasilatele emailů, jako jsou například firmy Marketo, CDW, National Geographic, Crutchfield, Furniture Row a PETA. Díky této akvizici spojí společnost Validity nejlepší odborníky v oblasti emailové komunikace, kteří pomohou zamezit tomu, aby se emaily dostávaly do složky nevyžádané pošty.
„Mezi mnoha důležitými firmami na emailovém trhu představuje tým společnosti 250ok pro firmu Validity skvělého partnera,“ řekl Mark Briggs, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Validity.
„Spojení analytické platformy, zkušeností v oblasti emailové komunikace a přístupu k neširší skupině poskytovatelů emailových služeb na celém světě bude pro obchodníky ohromným přínosem.“
Mnoho největších zákazníků společnosti Validity využívá k optimalizaci svých emailových kampaní jak produkty společnosti 250ok, tak Return Path od firmy Validity. Díky této akvizici budou řešení společnosti Validity pro emailovou komunikaci posílena o technologie a služby společnosti 250ok, jako například:
- Doručitelnost a reputace
- Analytika dat o uživatelích
- Zavedení autentizace DMARC
- Přehled designů
- Seznam ověřování
„V několika posledních letech jsme usilovně pracovali na tom, abychom obstáli na tomto vysoce konkurenčním trhu: Vytváříme nejlepší produkty pro poskytovatele emailů na celém světě," řekl Greg Kraios, zakladatel a generální ředitel společnosti 250ok.
„Když jsem se poprvé setkal s generálním ředitelem společnosti Validity Markem Briggsem, věděl jsem, že existuje příležitost k novému jednání o emailech a o tom, kam by se tento sektor měl ubírat. Nyní, jako součást společnosti Validity můžeme společně pracovat na modernizaci a zajišťování špičkových služeb pro všechny, kteří emaily využívají.“
Díky akvizici společnosti 250ok pokračuje společnost Validity v posilování své přítomnosti na trhu a rozšiřování svého portfolia předních řešení pro profesionály z oblasti obchodu a marketingu. V posledních dvou letech realizovala společnost Validity následující významné akvizice:
- CRMfusion, přední aplikace pro kvalitu CRM dat pro firmy
- BriteVerify, nejdůvěryhodnější globální platforma pro ověřování emailů
- Return Path, světová jednička v zabraňování přesměrování emailů do složky spamu
- AppBuddy, špičková gridová aplikace pro platformu Salesforce a další platformy, a
- 250ok, přední analytická platforma pro email
Finanční podmínky transakce nebyly zveřejněny. Další informace o společnosti 250ok naleznete na adrese
https://250ok.com.
O společnosti Validity
Již více než dvacet let spoléhají desítky tisíc organizací na celém světě na řešení společnosti Validity pro výběr, kontaktování, zapojení a udržení zákazníků pomocí důvěryhodných, která představují klíčovou výhodu. Klíčové produkty společnosti Validity
DemandTools,
BriteVerify,
Return Path,
Trust Assessments a
GridBuddy jsou vysoce hodnocená prvotřídní řešení pro správu CRM dat, ověřování emailových adres, doručování do mailboxů, zabraňování přijímání spamu a gridové CRM aplikace. Tato řešení přináší inteligentnější kampaně, kvalifikovanější leads, produktivnější prodeje a určitě rychlejší růst. Další informace naleznete na stránkách
Validity.com nebo se s námi můžete spojit na sítích
LinkedIn,
Instagram a
Twitter.
Zdrojovou zprávu si můžete prohlédnout na stránkách businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20200227005774/en/
Kontakt
Validity Media Relations
Charlie Ungashick
Email :
pr@validity.com
Zdroj: Validity
Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.
(BW)