Budoucnost online marketingu? Nákup na jedno kliknutí
Datum: 09.09.2015
Praha 9. září (PROTEXT) - Setkáváme se s tím každý den nejen jako marketéři, ale i jako zákazníci. Všechno chceme mít nejlépe do pár vteřin zařízené a nedej bože, aby nás něco vyrušilo při nákupu nebo při hledání původně hledané záležitosti. A to je právě to, čím...
Praha 9. září (PROTEXT) - Setkáváme se s tím každý den nejen jako marketéři, ale i jako zákazníci. Všechno chceme mít nejlépe do pár vteřin zařízené a nedej bože, aby nás něco vyrušilo při nákupu nebo při hledání původně hledané záležitosti. A to je právě to, čím se intenzivně zabývají vývojáři v největších korporacích jako je Google, Facebook, Apple nebo Amazon. Situaci shrnuje Vojtěch Lambert, ředitel firmy LCG New Media, která českým firmám radí s online marketingem.
"Tihle všichni vědí, že podnětů, které nás zrazují od nákupu nebo učinění vysněné 'konverze', je opravdu mnoho, a tak se snaží neustále zjednodušovat cesty, jak nejen udržet uživatele na svých platformách, ale také na nich vydělat a zároveň zvyšovat firmám tržby," vysvětlil Vojtěch Lambert, ředitel firmy LCG New Media.
Příkladů je mnoho. Facebook například nyní předal preferovaným vývojářům k testování novou platformu na získávání tzv. leadů - jedná se o Lead Ads. Cíl této platformy je naprosto jednoduchý. Pokud jste někdy vytvářeli kontaktní nebo anketní formuláře, víte, jak důležité je promyslet, co vše od uživatelů můžete chtít a co už je moc (co už vám nevyplní). Díky této novince však můžete nechat svého fanouška zahlásit se k odběru newsletteru skrze dva kliky. Facebook totiž disponuje velkými daty, které vám rád přenechá, a pokud uživatel Facebooku toto odsouhlasí, získáte jejich údaje velmi snadno. Díky tomuto systému se předpokládá nejen zvýšení konverze, ale i objemu dat, které vám uživatel předá ke zpracování.
A co na to ostatní sociální sítě?
Ty rozhodně nespí. Z kraje června Pinterest oznámil, že začíná testovat prodejní "Pin", který umožní uživatelům Pinterestu nakoupit přímo v aplikaci, aniž by ji bylo nutné opustit. Apple už nějaký ten pátek chce, abychom nepoužívali žádné údaje a platili pomocí otisku a Google nově testuje supertlačítko, které by bez nutnosti vyplňování velkého množství dat zajistilo požadovanou konverzi - tedy nákup. Cíl je jasný - tyto platformy, které jsou dost velké na to, aby dokázaly přilákat velké množství partnerů, se snaží uzavírat systémy pro zvyšování vlastních opakovaných tržeb z reklam nebo plynoucí ze sdílení zajímavých nákupních dat s třetími stranami. Právě na zmiňovaném Facebooku je vidět, že se snaží postupně zpeněžit každý zajímavý nápad.
Vojtěch Lambert řídí LCG New Media, digitální divizí poradenské společnosti LCG-360°Consulting. Zaměřuje se na vytváření strategií fungování značek a společností v online prostředí. Společnost navrhuje unikátní ekosystémy pro společnosti na míru ať už prodejní nebo v rámci reputation managementu. Specializuje se na propojování akvizičních kanálů a budování značky skrze sociální sítě a propojuje online a offline strategie pro dosažení maximálních výsledků.
Firma má za sebou desítky úspěšných kampaní jak pro středně velké podniky, tak i nadnárodní společnosti z odvětví zdravotnictví, farmacie, cestovní agentury, energetika, pojišťovnictví, automobilový průmysl a servis, internetové portály a eshopy, koupelnová studia, zábavní průmysl, pohostinství, výrobní sektor, elektronika a elektrotechnika, FMCG a další. Konkrétně v minulosti společnost řídila kampaně klinice ISCARE, dále pro Českou pojišťovnu, ASUS, Ferring, iShorts, Energetické centrum, či Steff Tour.
Kontakt:
Martin Eckstein
PR Consultant
tel.: 731 464 846
e-mail: martin@eckstein.cz
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Reklama
Srdcetvor.cz - handmade
Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.
Lavivasex.cz - erotické pomůcky
Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.
Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting
Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.