Třetina notebooků potřebuje servis do tří let

Datum: 26.02.2016
Praha 26. února (PROTEXT) - Někteří majitelé notebooků mají své stroje řadu let a nemohou si na své pracovní nástroje stěžovat. Jiní naopak komunikují se servisem velmi často. Na téma poruchovosti jednotlivých značek bylo vypracováno množství studií a výsledky byly mnohdy...
Praha 26. února (PROTEXT) - Někteří majitelé notebooků mají své stroje řadu let a nemohou si na své pracovní nástroje stěžovat. Jiní naopak komunikují se servisem velmi často. Na téma poruchovosti jednotlivých značek bylo vypracováno množství studií a výsledky byly mnohdy velmi překvapivé. Na téma poruchovosti se vedou živé debaty na internetových fórech. Zastánci jednotlivých značek se hádají a nedají dopustit na tu „svou“. Statistiky však hovoří jasně. Třetina notebooků nějakým způsobem selže již do 3 let od doby výroby. Jen málokdo by řekl, že nejméně práce má servis notebooků značky Asus. Do reklamace se totiž do 2 let dostane pouze 10 % notebooků, do tří let pak 15,6 %. V těsném závěsu následuje Toshiba s velmi podobnými výsledky. Paradoxní je, že Asus a Toshiba neokupují špičku tabulky prodejů. Asus je momentálně na čtvrté pozici, Toshiba dokonce na sedmé s 6,6% podílem na trhu. Za značkami Asus a Toshiba se umístily notebooky SONY, Apple a Dell. Všechny vykazují míru reklamace pod 20 %. Nejvíce práce má servis Acer, Lenovo, Gateway a HP – tyto značky jsou obecně méně spolehlivé. Co se týče „výherce“, tedy značky HP, do reklamace putuje 16 % notebooků mladších dvou let. Jen o rok starší stroje se kazí v ještě větší míře. Do tří let selže téměř 26 % notebooků. Údaj by možná nebyl tak alarmující, kdyby značka neměla více než 20% podíl na trhu. Další zajímavé informace vyplynuly ze srovnání přenosných počítačů různých cenových relací. Nejméně spolehlivé jsou levnější výrobky. Během prvního roku používání selže více než 6 % netbooků, které jsou v posledních letech na ústupu na úkor tabletů a chytrých telefonů. V kategorii běžných notebooků jsou reklamace poměrně vyrovnané. Servis počítačů běžné ceny se týká 20 % výrobků a u premium modelů cca 18 %. A jaké komponenty selhávají nejčastěji? Pevné disky, displeje a další nadměrně namáhané části. Kontakt: ABAX SERVISNÍ CENTRUM s.r.o. Tel.: +420 596 622 622 E-mail: servis@abax.cz Web: http://www.abax.cz/
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.