Databáze Web of Science vytvořila partnerství se společností Digital Measures, aby poskytovala sledování výsledků fakulty v reálném čase

Datum: 12.05.2017
Filadelfie 12. května (PROTEXT/PRNewswire) - Integrace obsahu pomocí běžného spojení ovládaného aplikačním programovým rozhraním API ušetří předplatitelům čas spojený se zadáváním dat, poskytne dokonalé aktualizace a vyšší přesnost. Průběžná aktualizace výsledků...
Filadelfie 12. května (PROTEXT/PRNewswire) - Integrace obsahu pomocí běžného spojení ovládaného aplikačním programovým rozhraním API ušetří předplatitelům čas spojený se zadáváním dat, poskytne dokonalé aktualizace a vyšší přesnost. Průběžná aktualizace výsledků studia a profilů je pro mnohé akademické instituce časově náročným úkolem spojeným se zaváděním údajů. Díky nově ohlášenému partnerství společností Clarivate Analytics a Digital Measures je nyní obsah databází Web of Science a InCites integrován do Activity Insight(TM), informačního softwaru společnosti Digital Measures, který sleduje výsledky studia a umožňuje aktualizaci fakultních profilů v reálném čase. Tato integrace využívá k aktualizaci činnosti fakulty spojenís obsahemdatabáze Web of Science, které je ovládané aplikačním programovým rozhraním API. Během více než století rozsáhlého zpravodajství o nejvýznamnějším světovém výzkumu poskytla databáze Web of Science více než 1 miliardu citovaných referencí a tento počet dále narůstá. Takovýto počet referencí může být pro akademické administrátory těžce zvladatelný. „Usnadnění zavádění údajů pro naše uživatele databáze Activity Insight jsme učinili hlavní prioritou," uvedl Matt Bartel, generální ředitel a zakladatel společnosti Digital Measures. „To, že se fakultám umožnilo automatické propojení s databází Web of Science, jednou z největších a nejuznávanějších citačních databází, je důkazem našeho závazku zvyšovat efektivitu a značně ušetřit čas našich zákazníků. Pracovníci fakult odvádějí úžasnou práci a toto je klíčový krok, který jim pomůže sdílet své úspěchy." Díky tomuto partnerství mají stávající předplatitelé Web of Science přístup k úplnému integrovanému obsahu: - Citační index umění a humanitních věd - Rozšířený vědecký citační index - Citační index společenských věd - Knižní citační index - Citační index vznikajících zdrojů - Citační index konferenčních sborníků - věda/společenské vědy a edice humanitních věd - InCites „Toto partnerství nám umožňuje pokračovat v rozšiřování nabídky adresovatelných nástrojů podporujících výzkum tak, aby stávající a budoucí zákazníci mohli maximálně využívat obsah databáze Web of Science," uvedl Emmanuel Thiveaud, ředitel analýzy výzkumu ve společnosti Clarivate. „Jsme velmi rádi, že dále posilujeme hodnotné partnerství, které našim společným zákazníkům díky důvěryhodným datům a indikátorům umožní efektivně a výkonně uspokojovat potřeby spojené s řízením a hodnocením činnosti fakult." Bližší informace o přímém importování obsahu a analýz z databáze Web of Science do Activity Insight vám poskytne pan Jim Samuel ze společnosti Clarivate nebo paní Stacy Becker ze společnosti Digital Measures.

O společnosti Clarivate Analytics

Clarivate(TM) Analytics urychluje tempo inovací tím, že poskytuje důvěryhodné pohledy a analýzu pro zákazníky na celém světě a umožňuje jim prozkoumat, chránit a komercializovat nové nápady rychleji. Dříve jako divize duševního vlastnictví a vědy společnosti Thomson Reuters vlastníme a provozujeme řadu předních předplatitelských společností se zaměřením na vědecký a akademický výzkum, patentové analýzy a regulační normy, farmaceutickou a biotechnickou inteligenci, ochranné známky, ochranu domén a správu duševního vlastnictví. Clarivate(TM) Analytics je nyní nezávislá společnost s více než 4000 zaměstnanci, působící ve více než 100 zemích na celém světě a vlastnící světoznámé značky, ke kterým mezi jinými patří Web of Science(TM), Cortellis(TM), Thomson Innovation(TM), Derwent World Patents Index(TM), CompuMark(TM), MarkMonitor® a Techstreet(TM). Více informací najdete na webových stránkách clarivate.com.

O společnosti Digital Measures

Digital Measures se výhradně zaměřuje na správu webových dat, sledování a hodnocení výsledků univerzit a jejich pracovní postupy. Více než 250 000 fakult z 60 % největších univerzit ve Spojených státech a univerzit z více než 15 zemí důvěřuje řešení Activity Insight(TM), které je předním vyhodnocujícím softwarovým systémem činnosti fakult. Společnost se sídlem v Millwaukee ve Wisconsinu byla založena v roce 1999. Více na webových stránkách digitalmeasures.com. Logo - http://photos.prnewswire.com/prnh/20170109/455613LOGO KONTAKT: Kontakt pro média: Heidi Siegel, Clarivate Analytics, ředitelka pro vnější vztahy, +1 215 823 5646 (o), +1 215 356 4504 (m), heidi.siegel@clarivate.com
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.