Firemní komunikace přes Viber slaví první rok v Česku

Datum: 07.06.2017
Praha 7. června (PROTEXT) - Dosud pro většinu lidí neznámá možnost v Česku funguje už rok: uživatelé služby Viber mohou narazit na to, že některá sdělení od firemních odesilatelů jim namísto tradiční formy (SMS) dorazí do telefonu právě přes komunikátor Viber. Značky se...
Praha 7. června (PROTEXT) - Dosud pro většinu lidí neznámá možnost v Česku funguje už rok: uživatelé služby Viber mohou narazit na to, že některá sdělení od firemních odesilatelů jim namísto tradiční formy (SMS) dorazí do telefonu právě přes komunikátor Viber. Značky se čím dál víc snaží odlišit od své konkurence a proto se odvažují tento nový, bohatší komunikační kanál vyzkoušet a lépe tak využít stávající databáze telefonních čísel. Zákazníci už mohli narazit na Viber sdělení firem jako jsou Marks & Spencer, Alza.cz nebo Bubbleology. Narozdíl od běžných SMS má sdělení ve Viberu širší možnosti: kromě názvu odesilatele zobrazuje i jeho logo, zpráva pak může obsahovat obrázek, případně tlačítko "call to action". Odesilateli poskytuje statistiky o přečtených zprávách a také rozsah zprávy 1000 znaků včetně diakritiky je výrazně delší, než 160 písmen u standardní esemesky. Zadavatelům zprávy odesílané přes Viber nabízejí lepší branding sdělení i výstižnější vyjádření. "Efektivita takových kampaní je až desetkrát vyšší," říká Pavel Mikulka, ředitel firmy ProfiSMS, která v Česku reklamní sdělení přes Viber rozesílá. "Proto nás také těší, že v rámci 15. ročníku soutěže Český direkt & promo, resp. nově IMC Czech Awards bylo oceněno i řešení komunikace postavené právě na Viberu. Věřím, že nyní se o novinku budou více zajímat i další klienti," odkazuje Pavel Mikulka na nedávno zveřejněné výsledky soutěže pořádané Asociací direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu a Asociací komunikačních agentur. ProfiSMS se zabývá mobilním marketingem, specializuje se na nejefektivnější formu komunikace se zákazníky prostřednictvím SMS. Mezi její služby patří automatizované informační a ověřovací SMS, hromadné SMS kampaně, cílené kampaně k získání nových klientů nebo oblíbené SMS soutěže či komunikaci podporující věrnostní programy. Tým firmy na trhu působí od roku 2005 a patří mezi špičkové hráče nejen českého, ale i celoevropského trhu. Potřebujete další informace? Prosím, kontaktujte nás: - Pavel Mikulka, ředitel, ProfiSMS, gsm +420 775 012 032, e-mail pavel.mikulka@profisms.cz - Zdeněk Fekar, mediální zástupce, gsm +420 775 599 024, e-mail zdenek@evox.cz
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.