ETA v letních horkých dnech nezahálí a natáčí nová, produktová videa

Datum: 24.08.2017
Praha 24. srpna (PROTEXT) - Celkem 25 produktových videí si dala značka ETA za cíl natočit přes letní prázdniny. Jedná se o produktová videa, která jsou zcela jiná, než doposud z online komunikací značky znáte. Obyčejné produktové video, kde vidíte vysavač ze všech stran...
Praha 24. srpna (PROTEXT) - Celkem 25 produktových videí si dala značka ETA za cíl natočit přes letní prázdniny. Jedná se o produktová videa, která jsou zcela jiná, než doposud z online komunikací značky znáte. Obyčejné produktové video, kde vidíte vysavač ze všech stran s popiskem nejkvalitnější vysavač na trhu, natočíte během chvilky. Ale zájem s ním rozhodně nevzbudíte, natož touhu po koupi. Natočit produktové video, které bude prodávat - to chce trochu tvůrčího přístupu. ETA se rozhodla inspirovat se příběhy lidí, kteří produkt používají. Ve videu vidíme lidi, pro které jsou produkty značky ETA běžnou součástí života a pomáhají jim ulehčit denní starosti kolem úklidu, vaření i ukázat, že zdravý životní styl není žádná věda a jedním stiskem tlačítka na vysokootáčkovém mixéru Vital Blend si v pohodlí domova připraví hRAWě zdRAWě domácí smoothie, rostlinná mléka, nebo oříšková másla. Cílem videí je, aby český zákazník po shlédnutí cítil emoce: "To se mi líbí!" ... začne toužit po stejně "běžném" životě a právě proto si ETU koupí. Ve videích nechybí ani důraz na kvalitní technologie, patentované systémy, benefity výrobků. Sdílením našeho know-how dáváme najevo, že jsme odborníci a opravdu rozumíme a věříme tomu co na trh uvádíme. Věříme, že stejně tak nás začnou vnímat i naši budoucí zákazníci, kteří videa na online kanálech shlédnou. Celou kampaň si ETA a.s. řídí sama, bez pomocí reklamních agentur a je prací marketingového oddělení ETA. Videa budou u produktů v online shopech, v digitálních rámečcích značkových prodejen ETA a u obchodních partnerů, zacílení je i na oficiálním Facebookovém a Instagramovém profilu ETA a.s., samozřejmostí je Youtube kanál ETA CZ. Výběr Top videí: Aqualio vysavač s vodní filtrací, sušička potravin Vital Air, parní čističe Aquasim, Aquatic, Vital Blendy, nutrimixéry Blendic, aj. Kontakt: Případné dotazy směřuje na: Michalčíková Linda, marketing ETA a.s., e-mail: michalcikoval@eta.cz Tel.: 702 210 649 ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.