L'Oréal představila na veletrhu CES 2020 přístroj Perso

Datum: 17.01.2020
Las Vegas/Nevada (USA) 17. ledna 2020 (PROTEXT) - L’Oréal na veletrhu CES 2020 učinil další krok do oblasti kosmetických technologií a představil Perso: první přístroj 3 V 1 pro domácí personalizovanou péči o pleť a kosmetiku. Inteligentní systém s umělou inteligencí na vyžádání...
Las Vegas/Nevada (USA) 17. ledna 2020 (PROTEXT) - L’Oréal na veletrhu CES 2020 učinil další krok do oblasti kosmetických technologií a představil Perso: první přístroj 3 V 1 pro domácí personalizovanou péči o pleť a kosmetiku. Inteligentní systém s umělou inteligencí na vyžádání vytváří personalizované přípravky pro péči o pleť, rtěnky a make-up, které postupně optimalizuje, přičemž bere v úvahu hodnocení stavu pleti v reálném čase, kvalitu vzduchu, údaje o znečištění prostředí a analýzu trendů. Společnost L’Oréal dnes představila Perso, domácí systém využívající umělou inteligenci, který ztělesňuje to nejlepší v oblasti personalizované kosmetiky. Elegantní přístroj Perso, který byl vyvinut v technologickém inkubátoru L’Oréal, měří asi 16 cm a váží jen něco přes půl kilogramu. Tento přístroj díky efektivnímu čtyřfázovému procesu okamžitě poskytuje pečující a kosmetické přípravky, které s narůstající mírou personalizace neustále optimalizuje. „Díky bohatým zkušenostem v oblasti výzkumu a přednímu postavení v oblasti inovací znovu využíváme nejpokročilejší technologie, abychom našim zákazníkům nabídli chytré kosmetické výrobky a služby, které budou odpovídat jejich potřebám a poskytnou jim téměř neomezenou míru personalizace a přesnosti,“ řekl zástupce generálního ředitele společnosti L'Oréal Nicolas Hieronimus. „Naším cílem je učinit ze společnosti L’Oréal jedničku na trhu s kosmetickými technologiemi a Perso je dalším krokem na této vzrušující cestě.“ Dnešní prezentace přístroje Perso na veletrhu CES 2020 v Las Vegas je první fází uvedení této jedinečné technologie 3 v 1: nejprve představujeme, co dokáže v oblasti péče o pleť. Přístroj také umí vytvořit rtěnku a make-up - tyto funkce budou představeny později. „L'Oréal je jednou z nejdůvěryhodnějších značek v kosmetickém průmyslu a díky přístroji Perso vkládáme personalizovanou technologii přímo do rukou našim zákazníkům,“ řekl vedoucí technologického inkubátoru společnosti L'Oréal Guive Balooch. „Víme, že aby mohl být výrobek přizpůsoben uživateli na míru, je třeba znát jak specifika jeho pleti a osobní preference, tak i prostředí, kde se pohybuje, což tato technologie bere v úvahu. Perso k optimalizaci receptur využívá umělou inteligenci, která se na základě používání postupně dále učí.“ Jak funguje chytrý systém pro péči o pleť Perso Perso vytváří personalizované přípravky pro péči o pleť pomocí patentovaného mechanizovaného systému zásobníků. Tento proces má čtyři kroky: 1. Analýza pleti: Uživatel otevře mobilní aplikaci Perso a vyfotí se svým chytrým telefonem. Aplikace s umělou inteligencí za pomoci technologie ModiFace společnosti L'Oréal podrobně zanalyzuje uživatelovu pleť - včetně hlubokých vrásek, jemných vrásek, tmavých skvrn a viditelnosti pórů. 2. Hodnocení prostředí: Pomocí geolokalizačních údajů z aplikace Breezometer vyhodnotí Perso místní podmínky, které mohou ovlivnit stav uživatelovy pleti, a to včetně počasí, teploty, pylů, UV indexu a vlhkosti vzduchu. 3. Preference určitého produktu: Uživatel poté zadá do aplikace Perso své problematické oblasti, jako jsou jemné vrásky, tmavé skvrny, pigmentace, velikost pórů, jas a unavenost pokožky. Uživatel také může dále optimalizovat unikátní složení hydratačního přípravku, séra a očního krému tím, že zadá jeho preferovanou texturu a stupeň hydratace. 4. Složení a dávkování na míru: Na základě těchto souhrnných údajů přístroj vytvoří personalizovanou směs vysoce efektivního přípravku, kterou následně v horní části odměří do jedné perfektní dávky, což zajišťuje jednoduchou aplikaci bez znečištění. Technologie se přizpůsobuje aplikaci ráno a večer, přístroj je rovněž vybaven odnímatelnou vrchní částí se zrcátkem, takže uživatelé mají možnost vzít si jednu nebo více dávek přípravku s sebou. Hardware přístroje Perso disponuje unikátním hnacím mechanismem uloženým v horní části přístroje, který posouvá a vytlačuje přípravek od zásobníků v dolní části přístroje nahoru do dávkovacích nádržek. Při pravidelném používání bude umělá inteligence přístroje Perso schopna průběžně vyhodnocovat stav pleti, informovat uživatele, které přípravky fungují, a bude automaticky přizpůsobovat přípravky dle výsledků konkrétního uživatele. Při tvorbě make-upu bude moci Perso v reálném čase zohlednit informace o trendech a do personalizovaných nabídek produktů zařadit i technologii pro sladění barev. Zákazníci si budou moci vytvořit rtěnku, jejíž odstín bude ladit s jejich outfitem, nebo si zvolí barvu, která je v daném okamžiku populární na sociálních sítích. Společnost L'Oréal se snaží o zjednodušení personalizované péče o pleť, přístroj Perso se proto snadno automaticky doplňuje, a to pomocí jedinečných zásobníků s NFC technologií, které jsou vždy zásobené a připravené pro denní užití. Uživatelé mohou jednoduše spravovat dodávky pomocí mobilní aplikace Perso. Technologie Perso se zakládá na mnohaletých zkušenostech společnosti L'Oréal s vytvářením inovativních a personalizovaných kosmetických řešení. Chytrý systém přístroje Perso bude navržen tak, aby respektoval soukromí zákazníků a disponoval transparentním systémem kontroly. Vývoj přístroje Perso podnítily úspěchy a ocenění produktů vyvinutých technologickým inkubátorem včetně personalizovaného systému péče o pleť Custom D.O.S.E od SkinCeuticals, přístroje na výrobu make-upu na míru Le Teint Particulier od Lancôme, domácího personalizovaného systému pro barvení vlasů Color & Co. a prvního nositelného elektronického senzoru bez baterie My Skin Track UV od La Roche-Posay který měří míru expozice UV záření. Toto zařízení bylo představeno na veletrhu CES 2018 a od začátku listopadu 2018 je exkluzivně prodávala společnost Apple. Přístroj Perso bude uveden na trh ve spolupráci s jednou z předních kosmetických značek skupiny L’Oréal v roce 2021. O společnosti L‘Oréal Společnost L’Oréal je oddána kráse již více než 100 let. V rámci jedinečného mezinárodního portfolia skupiny L’Oréal se vzájemně doplňuje 36 různorodých značek, které v roce 2018 zaznamenaly obrat přes 26,9 miliardy eur a zaměstnávají po celém světě více než 82 600 lidí. Coby přední světová kosmetická společnost je L'Oréal zastoupen ve všech distribučních sítích: na spotřebitelském trhu, v obchodních domech, lékárnách a drogeriích, kadeřnictvích, cestovním maloobchodě i značkových prodejnách a internetových prodejnách. V jádru strategie společnosti L’Oréal je výzkum a vývoj a specializovaný tým 3885 výzkumníků, kteří po celém světě pracují na plnění kosmetických tužeb. Závazek udržitelnosti pro rok 2020 „Sharing Beauty With All“ vytyčil ambiciózní cíle pro udržitelný rozvoj napříč hodnotovým systémem celé skupiny. Více informací naleznete na: http://mediaroom.loreal.com/en/ Kontakt: Ivona Karvinen PR Manager Corporate CZ/SK https://www.loreal.cz ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.