Firma Coty Inc. oznamuje novou organizační strukturu a vedení společnosti v čele s Michele Scannavini
Datum: 09.07.2014
New York 9. července (PROTEXT/PRNewswire) - - Smyslem této iniciativy je urychlit splnění cílů firmy Coty v oblasti dalšího růstu firmy a současně upevnit svou pozici jedničky v kosmetickém průmyslu.
Coty Inc. (index NYSE: COTY) dnes představila svou novou organizační strukturu,...
New York 9. července (PROTEXT/PRNewswire) - - Smyslem této iniciativy je urychlit splnění cílů firmy Coty v oblasti dalšího růstu firmy a současně upevnit svou pozici jedničky v kosmetickém průmyslu.
Coty Inc. (index NYSE: COTY) dnes představila svou novou organizační strukturu, jejímž cílem je zajistit další růst firmy a upevnění pozice světové jedničky v kosmetickém průmyslu. Nová organizační struktura vychází ze dvou samostatných divizí - Coty Prestige a Coty Beauty a je založena na integrovaném modelu rozděleném podle kategorií a regionů, přičemž současně bere ohled na zachování prestiže a odlišností od konkurence, včetně jedinečného způsobu budování značky, vývoje nových produktů a způsobů prodeje, které jsou faktory zásadní důležitosti pro dosažení úspěchu.
Smyslem tohoto kroku je získat komplexnější pohled na vývoj potřeb zákazníků a také možnost lépe využívat příležitosti k růstu v jednotlivých produktových kategoriích prostřednictvím vylepšeného inovačního přístupu. Dalším smyslem této celosvětové iniciativy je zlepšení koordinace a alokace zdrojů mezi jednotlivými kanály a trhy a zlepšení orientace na konkrétní zákazníky a maloobchodní potřeby v každém jednotlivém regionu. Nový systém navíc eliminuje problém provozních duplicit a umožňuje firmě Coty dosáhnout provozních úspor. Díky tomu bude firma Coty schopná pokračovat v dalším růstu ziskovosti a získat další finanční zdroje na další investice do značek a strategických trhů firmy Coty.
Nová organizační struktura je následující:
Produktové kategorie a inovace
Renato Semerari, dosavadní prezident divize Coty Beauty bude nově zastávat funkci prezidenta divize produktových kategorií a inovací. Pod jeho vedením se tato nová skupina, která se skládá z úseků marketing, výzkum a vývoj, komunikace, digitální a spotřebitelské marketingové analýzy, stane hlavní strategickou divizí pro rozvoj značky a bude celosvětově zavádět prvotřídní inovace. Všechny značky, které firma Coty spravuje, budou zařazeny do 4 spotřebitelských kategorií: Vůně a parfémy, produkty pro péči o pokožku, barvící kosmetika a produkty pro péči o tělo. V každé kategorii budou pracovat specializované týmy s příslušnými dovednostmi a odpovědností, jejichž cílem bude vytvořit prestižní a rozsáhlé portfolio produktů a služeb, které půjdou v souladu s duchem a tržní orientací příslušné značky. Vedoucí představitelé jednotlivých kategorií, budou:
•Steve Mormoris, dosavadní ředitel marketingové divize firmy Coty Prestige pro parfémy a vůně v Americe bude zastávat funkci marketingového ředitele divize parfémů a vůní.
•Johanna Businelli, která dosud byla odpovědná za marketing produktů barvící kosmetiky v rámci divize Coty Beauty, bude zastávat funkci marketingové ředitelky divize barvící kosmetiky.
•Jill Scalamandre, dosavadní ředitelka marketingu produktů pro péči o pokožku v rámci divize Coty Prestige, bude zastávat funkci marketingové ředitelky pro produkty pro péči o pokožku.
•Jurgen Scharfenstein, dosavadní ředitel marketingu pro značku Adidas a pro parfémy a vůně pro životní styl v rámci divize Coty Beauty, bude zastávat funkci marketingového ředitele pro produkty pro péči o tělo.
Globální trhy
Jean Mortier, dosavadní prezident divize Coty Prestige, bude zastávat funkci prezidenta pro globální trhy, s cílem dosáhnout lepšího využití potenciálu firmy v globálním měřítku a zvýšení prodejů. Divize globálních trhů bude rozdělena na 4 regiony: Severní Amerika, Evropa, Asie a Tichomoří/Střední Východ a Afrika a Latinská Amerika. Každý z regionů bude řízen viceprezidentem společnosti a manažerským týmem, kteří budou jednotlivé regiony řídit s ohledem na konkrétní potřeby zákazníků, maloobchodní potřeby a priority. Smyslem této nové struktury je posílit globální přítomnost firmy. Vedoucí představitelé jednotlivých regionů, budou:
•Severní Amerika: Marc Rey, současně prezidentem Coty USA
•Evropa: Stephane Tsassis
•Asie a Tichomoří/Střední Východ a Afrika: Peggy Elsrode
•Latinská Amerika: Manlio Pizzorni
Divize řízení dodavatelského řetězce, financí, informačních technologií, lidské zdroje a právní podpory budou reorganizovány a jejich funkce bude zajišťována tak, aby co nejlépe pokryly potřeby jednotlivých produktových kategorií a regionů a umožnily firmě nabídnout špičkový standard služeb díky efektivně fungujícím, integrovaným procesům.
"Nová struktura naší organizace nám pomůže pokračovat v naší cestě za dalším růstem ziskovosti," řekla generální ředitelka firmy Coty, Michele Scannavini. "Budeme organizací více zaměřenou na zákazníky, s přesnějším stanovováním priorit a lepší alokací zdrojů. Současně se staneme flexibilnějšími a postupně omezíme duplicity a nadbytečné kapacity. Jsme přesvědčeni, že tato nová organizace nám umožní naplno využít potenciál našich značek a našeho talentu."
O společnosti Coty Inc.
Coty je přední nadnárodní kosmetická společnost s ročním čistým obratem ve výši 4,6 miliard dolarů (za daňový rok končící 30. června 2013). Firma Coty byla založena roku 1904 v Paříži a je společností produkující čistě hravou kosmetiku, pod kterou spadají celosvětově známé značky parfémů a kosmetiky pro barvení vlasů a péči o pokožku a tělo. Produkty firmy se prodávají ve více než 130 zemích světa. Produktová nabídka firmy Coty zahrnuje známé globální značky, jako jsou například adidas, Calvin Klein, Chloe, Davidoff, Marc Jacobs, OPI, philosophy, Playboy, Rimmel a Sally Hansen.
Výhledová prohlášení
Některé informace v této tiskové zprávě jsou výhledová prohlášení. Tato výhledová prohlášení vyjadřují aktuální předpoklady a názory firmy Coty Inc. (dále jen "firma") ohledně obchodní strategie firmy a zveřejněného programu nové organizační struktury, včetně jeho předpokládaných výhod a potenciálního vlivu na další růst firmy Coty. Výhledová prohlášení jsou obvykle v textu uvozena slovy jako například "zamýšlíme", "budeme", "očekáváme", "přinese", "stane se", "věříme", "to povede k", a podobnými slovy či větami. Skutečné výsledky firmy se mohou podstatně odlišovat od původních předpokladů, v důsledku rizikových faktorů a nejistot plynoucích například ze schopnosti firmy Coty zavést program nové organizační struktury podle plánu, ze schopnosti firmy Coty plnit své cíle v oblasti obchodní strategie a účinné konkurenceschopnosti na trhu a rizika a nejistoty plynoucí ze skutečnosti zda nová organizační struktura skutečně zlepší koordinaci a alokaci zdrojů, eliminuje duplicity, přinese provozní úspory a posílení prodeje, vytvoří další zdroje, posílí růst a inovace. Další informace o možných rizicích a nejistotách, které mohou ovlivnit podnikání firmy a její finanční výsledky, najdete v článcích "Rizikové faktory (Risk Factors)" a "Diskuze vedení společnosti a analýza finančních výsledků a stavu společnosti (Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations)" výroční zprávy firmy Coty za daňový rok končící 30. červnem 2013 (formulář 10-K) a také v dalších pravidelných zprávách, které firma podává nebo podá Komisi pro cenné papíry (SEC). Firma nenese odpovědnost za aktualizaci výhledových prohlášení uvedených v této zprávě ani žádných jiných výhledových prohlášení.
KONTAKT: Catherine Walsh, viceprezidentka pro firemní komunikaci, catherine_walsh@cotyinc.com, telefon: + 1 212 389 7346, nebo Kevin Monaka, viceprezident, pokladník a ředitel pro vztahy s investory, kevin_monaco@cotyinc.com, telefon: +1 212 389 6815
Reklama
Srdcetvor.cz - handmade
Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.
Lavivasex.cz - erotické pomůcky
Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.
Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting
Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.