Nová kampaň Benziny na Vervu 100 cílí na emoce i rozum
Datum: 13.10.2015
Praha 13. října (PROTEXT) - Společnost Benzina v říjnu spustila kampaň se sloganem Rozdíl, který poznáte k prémiovému benzínu Verva 100. Grafická podoba kampaně, která akcentuje dynamiku a adrenalin, vychází z dlouhodobého konceptu Benziny Rozjeďte to naplno. Slogan kampaně a...
Praha 13. října (PROTEXT) - Společnost Benzina v říjnu spustila kampaň se sloganem Rozdíl, který poznáte k prémiovému benzínu Verva 100. Grafická podoba kampaně, která akcentuje dynamiku a adrenalin, vychází z dlouhodobého konceptu Benziny Rozjeďte to naplno. Slogan kampaně a doplňující informace pak odkazují k vynikajícím výsledkům, kterých Verva 100 dosáhla v porovnání s běžným benzínem.
S vozem Porsche 911 v barvách Vervy - hlavním grafickým prvkem kampaně - se lidé setkají na billboardech a bigboardech po celé republice a na čerpacích stanicích Benzina s prodejem Vervy 100. Kampaň se objeví i v tištěných titulech, ve sponzorských spotech na TV Nova a TV Prima a ve vybraných rádiích stejně jako v akčních videích na sociálních sítích.
"Prémiová paliva si lidé kupují buď proto, aby svému autu dopřáli tu nejlepší péči, nebo aby ideálně využili potenciálu svých vozů a jízdu si maximálně užili. Při plánování kampaně jsme se zaměřili na obě skupiny řidičů. Těm racionálně uvažujícím nabízíme u Vervy 100 fakta - o 6 % vyšší výkon, o 5 % delší životnost motoru a o 50 % čistší ventily oproti běžnému palivu. Milovníky dynamické jízdy a požitkáře kampaň zase usazuje za volant rozjetého Porsche a nechává pracovat jejich fantazii,“ shrnuje myšlenku stojící za kampaní Agnieszka Bobrukiewicz, vedoucí odboru marketingu společnosti Benzina.
Finální model auta pro kampaň vznikl na základě polského závodního vozu týmu Verva, kterým je Porsche 911, model GT3 z roku 2013. 3D model auta se vyráběl v programu Modo901 a vykreslování vizuálu pro bigboardy trvalo skoro 28 hodin. Konečného realistického efektu se dosáhlo přidáním lesku a nasvícením fotografie okolního prostředí.
V televizích a rádiích poběží kampaň do poloviny listopadu, na sociálních sítích a na čerpacích stanicích Benzina se s ní lidé budou setkávat až do konce roku.
ODKAZ NA VIDEO: https://www.youtube.com/watch?v=mWATO6EP0TA
Kontakt:
Lucie Javorková / Account Executive
Ewing Public Relations, s. r. o.
E: javorkova@ewingpr.cz, http://www.ewingpr.cz
Benzina, s.r.o. s 338 veřejnými čerpacími stanicemi provozuje největší celostátní síť v České republice a nabízí paliva a další zboží a služby široké skupině zákazníků. Název Benzina se poprvé objevuje na čerpacích stanicích již roku 1958, obchodní značka Benzina působí na trhu přes 50 let. Dnes je společnost 100% dceřinou firmou skupiny Unipetrol. Tržní podíl Benziny na tuzemském maloobchodním trhu ke konci roku 2012 přesáhl 14 %. Více na www.benzinaplus.cz nebo www.facebook.com/Benzina.cz.
Reklama
Srdcetvor.cz - handmade
Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.
Lavivasex.cz - erotické pomůcky
Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.
Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting
Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.