Linketica.com - váš spolehlivý reklamní partner
Datum: 02.01.2019
Praha 2. ledna 2018 (PROTEXT) - Linketica.com je reklamní tržiště, jež má za cíl spojovat inzerenty v podobě firem a jednotlivců toužících po propagaci svých služeb či produktů a influencerů či tvůrců textového obsahu, kteří jsou schopni inzerentům vytvořit kvalitní reklamní...
Praha 2. ledna 2018 (PROTEXT) - Linketica.com je reklamní tržiště, jež má za cíl spojovat inzerenty v podobě firem a jednotlivců toužících po propagaci svých služeb či produktů a influencerů či tvůrců textového obsahu, kteří jsou schopni inzerentům vytvořit kvalitní reklamní příspěvky a PR články na míru, jež pomohou růstu jejich podnikání.
Zkratka PPP (Pay Per Post) v překladu z angličtiny znamená platba za článek či příspěvek, z čehož jasně vyplývá, že dohody mezi inzerenty a tvůrci zde fungují na bázi placené spolupráce a šikovní tvůrci si tak mají možnost díky této webové službě slušně přivydělat.
Inzerujte skrze Linketicu a nechte své weby růst
Pokud spadáte do kategorie těch, kteří poptávají obsah s cílem zvýšit efektivitu svého internetového podnikání, tak právě pro vás si Linketica přichystala celou řadu výhod, například široké portfolio sociálních sítí, na kterých může být publikován váš obsah, efektivní správu více reklamních kampaní najednou či možnost automatické kontroly dodaných článků a odkazů.
Navíc na Linketice může inzerovat opravdu kdokoliv, od jednotlivců až po velké reklamní agentury, tudíž v případě, že potřebujete kvalitní obsah, není opravdu nač čekat.
Samotné vytvoření poptávky je velice intuitivní záležitostí, se kterou by nikdo neměl mít sebemenší problém. Nicméně pro usnadnění pochopení fungování jsme si pro vás níže připravili krátké shrnutí, zanesené do jednotlivých bodů, tak jak po sobě následují, toho, jak na vytvoření poptávky, od jejího samotného sepsání až po analýzu dopadů.
1. Vytvořte text poptávky
Důležité je přesně specifikovat své požadavky, aby v budoucnu nedošlo k nedorozuměním ohledně cílů, ke kterým má zakázka směřovat.
2. Vyberte zacílení
Vyberte médium, na kterém chcete, aby byl obsah publikován. Na výběr máte ze všech velkých hráčů na poli sociálních sítí - Facebook, Twitter, YouTube a Instagram, přičemž dvě prvně jmenované vám pomohou zacílit zejména na starší cílovou skupinu, oproti tomu YouTube a Instagram dokáže oslovit zejména mladší cílovou skupinu. V případě, kdy chcete výrazně posílit pozici svého webu ve vyhledávačích, si můžete nechat sepsat článek na míru, jenž bude napsán tak, aby obsahoval vhodná klíčová slova, která přesně toto umožní.
3. Vyberte vhodného kandidáta
Po sepsání textu poptávky a jejího zacílení vám začnou chodit nabídky a je jen na vás, která se vám bude líbit nejvíce a kterou přijmete.
4. Zkontrolujte si kvalitu textu
Předtím než dojde ke zveřejnění obsahu je dobré si zkontrolovat, zdali výsledný text či obrazový materiál splňuje vaše kvalitativní a kvantitativní očekávání. Jak již bylo výše zmiňováno, tak Linketica nabízí dokonce i možnost automatické kontroly dodaných článků a odkazů.
5. Zveřejnění obsahu
Po schválení obsahu zakázky dojde k samotné publikaci na konkrétní webové stránce, Facebooku, Instagramu či na jiné webové adrese, na níž jste se s tvůrcem obsahu shodli.
Tvořte obsah aneb Nechte své weby a sociální sítě vydělávat
V případě, že jste vlastníky webových stránek či patříte mezi majitele sociálních sítích, jež mají nějaký dosah, tak vězte, že Linketica přesně pro vás nabízí možnost slušného výdělku ve formě zpeněžení vaší marketingové síly.
Tvůrcům obsahu je na webu Linketicy nabízena možnost poskytovat své služby na jedné platformě, jejíž hlavní výhoda spočívá právě ve sjednocení reklamního tržiště do jedné webové stránky, neboť ostatní reklamní služby často nabízí roztříštěný a nepřehledný reklamní prostor.
Tudíž pokud se rozhodnete využít služeb Linketicy, tak budete mít vždy všechny nabídky hezky pohromadě a nebudete se muset neustále zaobírat otravným překlikáváním mezi reklamními portály, jež vás akorát zdržuje od důležitější práce.
Na závěr této pasáže věnované výhodám a možnostem, které Linketica tvůrcům obsahu nabízí, se podívejme na finanční stránku věci. Tvůrce obsahu si může nechat vyplatit odměnu již od 1 Kč, jež je mu navíc připsána na účet velice rychle, nejpozději do 24 hodin.
Linketica nabízí efektivní nástroje pro influencer marketing
Linketica nabízí celou řadu nástrojů, které pomáhají uživatelům zefektivnit jejich influence marketing. Níže jsme vybrali 2, jež poskytují uživatelům největší přidanou hodnotu. Navíc nutno zmínit, že tyto nástroje jsou součástí samotného reklamního systému a není tak za ně nutné platit.
Rozcestník odkazů JumpTree
Tento nástroj skvěle poslouží těm, kteří by na svůj byznys či portfolio odkazovali pouze jedním linkem ve kterém se bude nacházet rozcestník, jenž až následně uživatele přesměruje na neomezené množství libovolných odkazů.
Využití rozcestníku odkazů JumpTree je zejména na Instagramu, neboť právě ten nabízí možnost odkazovat se pouze jedenkrát, což pokud máte široký záběr podnikání rozhodně nestačí. Nyní díky Linketice však máte možnost vytvořit link, ve kterém můžete vytvořit neomezené množství odkazů, jež navíc můžete kdykoliv vypínat a zapínat dle libosti.
Měření ranků
Nástroj sloužící pro vyhodnocování ranků webových stránek a dosahu účtů na sociálních sítích je jedním z široké palety nástrojů nabízené Linketicou, které pomáhají analyzovat dopady zveřejněných příspěvků.
Pro lepší představu, oč se vlastně jedná, si uveďme konkrétní příklady - díky funkci měření ranků lze zjišťovat například S-rank, mající nemalý vliv na pořadí webové stránky ve výsledcích vyhledávání, Alexa rank, který informuje o návštěvnosti stránek a množství zpětných odkazů či počet "lajků" na Facebooku.
Vydělávejte i pouhým posíláním odkazů
Linketica nabízí možnost přivýdělku i ve formě odměny za to, když pomůžete rozšířit její členskou základnu inzerentů a tvůrců tím, že přes váš unikátní odkaz pozvete k jejímu využívání další potencionální uživatele.
Pokud se budeme bavit o konkrétních číslech, tak odměnou za takovouto pomoc s budováním členské základny dostanete 10 % z částky. Jde o procentuální podíl částky, jenž budete dostávat po celé 2 roky v případě, kdy se vámi pozvaný člověk zaregistruje a stane se součástí některého z obchodů, a to ať už jakožto inzerent či jako tvůrce obsahu.
S budováním svého affiliate marketingu můžete začít už dnes, stačí jen zkopírovat unikátní odkaz, který naleznete ve svém uživatelském profilu, poslat jej partnerovi a pak už jen čekat až provede registraci a začne obchodovat.
Platnost zaslaného odkazu je 30 dnů, tudíž to nabízí vašemu partnerovi dostatečný časový prostor pro to, aby se měl možnost zaregistrovat a mohl se seznámit se všemi službami, které Linketica nabízí. Navíc i u affiliate programu platí, že si z něj obdržené peníze můžete vybrat již od 1 koruny.
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz
Reklama
Srdcetvor.cz - handmade
Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.
Lavivasex.cz - erotické pomůcky
Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.
Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting
Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.