Ostravské projekty zazářily na České ceně za Public Relations

Datum: 10.06.2019
Praha 10. června 2019 (PROTEXT) - Celkem tři ostravské projekty získaly první místo na slavnostním vyhlášení Ceny Lemur - České ceny za Public Relations. V pražském Centru současného umění DOX si 4. června nejvyšší cenu ve svých kategoriích přebraly projekty Tieto Czech,...
Praha 10. června 2019 (PROTEXT) - Celkem tři ostravské projekty získaly první místo na slavnostním vyhlášení Ceny Lemur - České ceny za Public Relations. V pražském Centru současného umění DOX si 4. června nejvyšší cenu ve svých kategoriích přebraly projekty Tieto Czech, RESIDOMO a Vysoké školy báňské. Letošního ročníku prestižního ocenění se zúčastnilo celkem 124 soutěžících, kteří podali celkem 251 přihlášek do 22 kategorií. Největší IT zaměstnavatel v Moravskoslezském kraji, firma Tieto Czech, si z vyhlášení odnesla první místo v kategorii Tiskové konference a místo druhé v kategorii Technologie, IT. Společně s PR agenturou Stance Communications byla oceněna za projekt "Tisková konference odkudkoliv". Ten navazoval na HR kampaň "Vývojářem kdekoliv". Tieto zaměstnává IT specialisty napříč ČR a v místě jejich bydliště jim zřizuje malou kancelář. Pro úspěšnou komunikaci byl vymyšlen právě koncept "tiskové konference odkudkoliv". Pozvánku na tiskovou konferenci tvořil tablet s videokonferenčním softwarem a dokumenty; samotný obrazový přenos se vysílal z Ostravy. Novinářům bylo doručeno i občerstvení. Jejich účast byla 100 %, což se projevilo i na počtu mediálních výstupů. "Těší nás, že se naše netradiční konference novinářům tolik zalíbila. Agentuře jsme nechali volnou ruku a tato vzájemná důvěra nakonec slavila úspěch. Nápad poslat tiskovou konferenci za novináři byl unikátní i díky svobodě novinářů, kteří tak mohli být kdekoliv v České republice a zároveň být součástí přenosu. Mediální zásah o naší náborové kampani překonal všechny srovnatelné tradiční komunikační aktivity. Zároveň nás těší, že i další ostravské projekty se v Praze blýskly. Je to důkaz, že Moravskoslezský region má co nabídnout," říká Zuzana Mánková, komunikační specialistka Tieto Czech. Mezi oceněnými ve čtrnáctém ročníku oborové soutěže nechyběla ani společnost RESIDOMO. Projekt Cesta domů zvítězil v kategorii Firemní komunikace. Dlouhodobý projekt Nadačního fondu RESIDOMO Cesta domů zabezpečuje osamostatňujícím se mladým lidem z dětských domovů a pěstounských rodin jejich jednodušší start do života poskytováním zvýhodněných podmínek bydlení a zajištěním sociální doprovodné služby. V loňském roce firma předala tři byty třem mladým lidem, kteří opustili dětské domovy, a letos plánuje podpořit dalších dvacet zájemců. "Ocenění si velmi vážíme. Jsem rád, že naši vlastníci vnesli do RESIDOMO nejen novou byznysovou, ale i firemní kulturu, která přináší výsledky. V soutěži letos uspěly tři projekty z Ostravy, což potvrzuje, že také firmy a instituce ze severní Moravy drží ten správný kurz a svými společensky prospěšnými aktivitami mohou jít příkladem ostatním," řekl k úspěchu v soutěži generální ředitel RESIDOMO Jan Rafaj. Originální nápad, precizní provedení, vtip a chytrá komunikace s mladou cílovou skupinou na sociálních sítích. To ocenili porotci na náborové kampani Fakulty strojní VŠB-TUO, za níž stojí kreativní studia Action Please a Idea Please z Ostravska. Z Prahy si projekt odvezl první místo v kategorii Průmysl i bronzové ocenění v kategorii Státní správa, veřejný a neziskový sektor. "Fakulta strojní je klient, kterého si každý kreativec přeje. Důvěřuje naší práci a nechává nám volnou ruku, což je pro dobrý výsledek hrozně důležité," chválí si spolupráci se strojaři kreativní ředitel Action a Idea Please Radim Dittrich. Autoři vsadili na jednoduchou myšlenku, působivé lokace a intenzivní komunikaci hlavní fiktivní postavy kampaně mistra Jana s cílovou skupinou. Inovátor, který skvělými nápady předběhl svou dobu, se stal hvězdou sociálních sítí. Jako vyslanec fakulty mistr Jan denně komunikoval s cílovou skupinou - aktivně vyhledával diskuze, reagoval na příspěvky a odpovídal na dotazy a komentáře. Díky tomu měla kampaň tři měsíce od svého startu mimořádný dosah 915 tisíc oslovených uživatelů a více než 9,5 milionů zobrazení. Kontakt pro média: Tereza Schneiderová Account Manager Stance Communications +420 724 872 331 tereza.schneiderova@stance.cz
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.