Globální mediální agentura OMD vede ve své kategorii, předhání konkurenci rozšířením objemu fakturací a tržního podílu
Datum: 12.12.2019
New York 12. prosince 2019 (PROTEXT/PRNewswire) - Agentura Omnicom Media Group OMD Worldwide je na základě plánované fakturace mediální agentury a skupiny pro rok 2019 na vrcholu žebříčku v nejnovější zprávě o globální fakturaci COMvergence.
S plánovanou globální fakturací...
New York 12. prosince 2019 (PROTEXT/PRNewswire) - Agentura Omnicom Media Group OMD Worldwide je na základě plánované fakturace mediální agentury a skupiny pro rok 2019 na vrcholu žebříčku v nejnovější zprávě o globální fakturaci COMvergence.
S plánovanou globální fakturací za rok 2019 ve výši 19,6 miliardy USD a růstem o + 6,1 % má agentura OMD před svým nejbližším konkurentem náskok 1,7 miliardy USD; a výrazně překonává 0,6% tempo růstu v tomto odvětví.
Dle této zprávy agentura OMD zaznamenává deváté po sobě jdoucí čtvrtletí růstu nových zakázek a zachování stávajících, což je výkon, který v nových fakturacích představuje 3,5 miliardy USD, tedy 18 % ze své současné celkové částky. Tento růst, nejvyšší ze všech mediálních agentur, společnost zaznamenala v období let 2018-2019.
Žebříček fakturace COMvergence uzavírá rok, který začal jmenováním společnosti OMD Globální mediální agenturou roku po její reorganizaci zaměřené na příslib značky „lepší rozhodnutí, rychleji". Toto ocenění uděluje publikace amerického obchodu Adweek. V průběhu roku 2019 agentura pokračovala investicemi do lidí, produktů a technologií, které umožnily realizaci tohoto příslibu, a získala více než 20 regionálních ocenění Agentury roku, nejvyšší hodnocení v Indexu efektivity Effie a 28 medailí na letošním festivalu Cannes Lions (nejvíce ze všech agentur soutěžících na festivalu 2019).
Generální ředitel agentury OMD Worldwide pan Florian Adamski uvedl: „Protože jsme v roce 2019 výrazně rozšířili naši nabídku a seznam našich klientů, OMD vstoupí do nového roku ve výjimečně silné pozici, jakmile se dopad všech nových zakázek z roku 2019 projeví v účetnictví. Při vstupu do novém desetiletí jsme lépe než kdykoli dříve připraveni poskytovat lepší rozhodnutí, lepší nápady a lepší výsledky pro klienty - rychleji."
O SPOLEČNOSTI OMD
OMD Worldwide je největší světovou mediální sítí s více než 13.000 zaměstnanci, kteří pracují ve více než 100 zemích. Jak svět roste s příležitostmi, klíčem je reakce na tyto příležitosti prostřednictvím lepších rozhodnutí, rychleji a propojením inovací, kreativity, empatie a důkazů pro zajištění lepších obchodních výsledků. OMD, agentura skupiny Omnicom Media Group, která byla publikací Adweek jmenována Globální mediální agenturu roku 2019, je v Indexu efektivity Effie zařazena jako nejúčinnější síť mediálních agentur na světě.
Omnicom Media Group je divize mediálních služeb společnosti Omnicom Group, Inc. (NYSE: OMC), přední světové společnosti v oblasti reklamy, marketingu a firemní komunikace, která poskytuje služby více než 5.000 klientům ve více než 100 zemích.
KONTAKT: Isabelle Gauvry, isabelle.gauvry@omnicommediagroup.com, 917-4350-6457
Reklama
Srdcetvor.cz - handmade
Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.
Lavivasex.cz - erotické pomůcky
Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.
Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting
Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.