Michal Doležel se bude v agentuře Lesensky.cz věnovat nejen oblasti public relations, ale také internetovému marketingu. Zastřeší rovněž práci copywritterského a programátorského týmu, který vytváří klientské i agenturní webové projekty.
„Agentura půjde i nadále svou cestou, která se z reakcí našich klientů i novinářů jeví jako správná. V oblasti PR tedy budeme klást i nadále maximální důraz na kvalitu informace. Důležitá je pro nás samozřejmě provázanost všech našich aktivit s marketingovými i obchodními cíli našich klientů, jedině tak může být vzájemná spolupráce efektivní,“ uvedl Michal Doležel, který se v mediích pohybuje od roku 2003.
Příchodem Michala Doležela se tým agentury Lesensky.cz rozrostl na osm lidí. Primárním zaměřením agentury zůstává i nadále public relations, přesto stále více klientů přichází s požadavky na zaštítění nejrůznějších marketingových aktivit. V případě některých klientů dokonce agentura svou činností již plně nahrazuje interní marketingové oddělení.
„Rozhodně nejsme a nikdy nebudeme full-servisovou agenturou. Přesně víme, kde naše hranice končí. Naší největší výhodou je fakt, že nám naši klienti důvěřují, velmi dobře je známe a orientujeme se v jejich oborech podnikání. Je pro nás tedy snadnější určit, kam která informace patří a v jaké formě by měla být zpracována. Doba obecných řešení je pryč, klienti vyžadují individuální přístup, což nám nahrává,“ doplnil Petr Lesenský, ředitel agentury Lesensky.cz.