DDB získala na festivalu Eurobest tituly Síť roku a Agentura roku
Datum: 05.12.2014
Londýn 5. prosince (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost DDB Worldwide získala již podruhé za sebou titul Síť roku a jedna z jejích agentur byla jmenována Agenturou roku na letošním Festivalu kreativity Eurobest, který se uskutečnil tento týden v Helsinkách. Celkem tato síť získala...
Londýn 5. prosince (PROTEXT/PRNewswire) - Společnost DDB Worldwide získala již podruhé za sebou titul Síť roku a jedna z jejích agentur byla jmenována Agenturou roku na letošním Festivalu kreativity Eurobest, který se uskutečnil tento týden v Helsinkách. Celkem tato síť získala až 45 cen, včetně jedné Velké ceny (Grand Prix), devíti zlatých, 21 stříbrných a 14 bronzových ve 12 kategoriích: Film, Print (Tisk), Outdoor (Venkovní reklama), Radio (Rádio), Direct (Přímá reklama), Media (Média), Promo & Activation (Propagace a aktivace), Integrated (Nové, provokativní myšlenky), Design, PR, Craft (Řemeslo) a Branded Content (Značkový obsah).
Agentura adam&eveDDB si přivezla domů titul Agentura roku s celkem 16 oceněními, včetně Velké ceny v kategorii Outdoor (Venkovní reklama) za Front Row pro Google+. Agentura rovněž získala pět zlatých cen za spot "Sorry I Spent It on Myself" firmy Harvey Nichols v kategoriích Outdoor, Promo & Activation a Integrated, a dvě zlaté v kategorii Craft za "Maya" pro SSE. Další kampaně, které jí pomohly získat titul Agentura roku, jsou "Bear and Hare" pro společnost John Lewis, "Spring/Summer 2014 Sale" pro Harvey Nichols, "Rescue" pro Marmite a "Made for Real Life" pro firmu Volkswagen.
Španělská pobočka DDB Spain Madrid získala zlaté ocenění v kategorii Direct za snímek pro společnost CELEM "Abortiontravel," a německá DDB Group Germany Berlin si odvezla domů zlatou v kategorii Craft za snímek pro společnost Deutsche Telekom "Jose's Wifi Dogs."
Další pobočky, které se na úspěchu agentury podílely, jsou DDB Paris, DDB & Tribal Worldwide (Nizozemí), DDB Brussels a DDB Stockholm.
Pietro Tramontin, generální ředitel společnosti DDB pro Evropu, Střední východ a Afriku, řekl: „Naše odvětví se v současné době neuvěřitelně rychle rozvíjí a je zde velká konkurence. Proto považuji zisk těchto ocenění za významný úspěch a to, že se nám ho podařilo zopakovat, za ještě větší. Jsem velmi pyšný na naše agentury, které soustavně produkují svěží nápady v široké řadě kategorií a zejména na společnost adam&eveDDB, která si titul Agentura roku plně zaslouží."
Amir Kassaei, kreativní ředitel DDB Worldwide, dodal: „Naše úloha ve světě marketingu není jen o vytváření povědomí, sdělování příběhů a získávání informací, ale rovněž o vytváření významu a vlivu. Vydali jsme se hledat určitou pravdu a komunikovat novými svěžími cestami a ocenění společnosti DDB na festivalu Eurobest je důkazem toho, že naše regionální agentury si tyto cesty vzaly plně za své."
Za šest let je to již popáté, kdy si společnost DDB odvezla domů titul. Tato firma byla jmenována Sítí roku na festivalech Eurobest v letech 2009, 2010, 2011 a 2013.
O společnosti DDB EMEA
DDB EMEA je součást společnosti DDB Worldwide (www.ddb.com), jedné z největších a nejprestižnějších reklamních a marketingových sítí. V roce 2012 byla společnost DDB jmenována časopisem Campaign Reklamní sítí roku (Advertising Network of the Year), stejně jako časopisem Strategy Agenturou roku a Digitální agenturou roku. Vloni si odvezla tituly jak z festivalu Eurobest, tak African Cristal Awards. Na prestižním Mezinárodním festivalu kreativity, který se uskutečnil letos v Cannes, získala společnost DDB titul Regionální síť roku i Agentura roku. Kromě toho byla v publikaci The Gunn Report zařazena mezi 3 nejlepší světové sítě ve dvanácti z posledních 15 let.
Společnost DDB byla založena v roce 1949, je součástí skupiny Omnicom Group (burzovní index NYSE) a provozuje více než 200 poboček ve více než 90 zemích s hlavní kanceláří v New Yorku v americkém státě New York.
O festivalu Eurobest
Eurobest je přední evropská soutěž v kreativitě v kategoriích Film, Print (Tisk), Outdoor (Venkovní reklama), Radio (Rádio), Craft (Dílo), Interactive (Interaktivní reklama), Direct (Přímá reklama), Promo & Activation (Propagace a aktivace), Design, PR, Integrated (Nové, provokativní myšlenky), Mobile (Mobilní reklama) a Branded Content (Značkový obsah) a Entertainment (Zábavná reklama), pořádaná každý rok. Od roku 2008, jsou ocenění, která udělují evropské špičky ze světa kreativity, součástí jeden a půl denního festivalu, jehož témata se týkají specifických otázek a problémů evropského trhu. Festivalu se zúčastnilo více než 1 800 delegátů a v minulých letech se uskutečnil ve Stockholmu, Amsterodamu, Hamburku a Lisabonu. Festival organizuje společnost Lions Festivals. www.eurobest.com
O společnosti Omnicom Group Inc.
Omnicom Group Inc. (burzovní index NYSE-OMC) je přední světová společnost, která se zabývá marketingem a firemní komunikací. Jednotlivé skupiny Omnicomu a četné společnosti zaměřené na speciální zakázky zajišťují reklamu, strategické mediální plánování a nakupování, digitální a interaktivní marketing, přímý i propagační marketing, vztahy s veřejností a další speciální komunikační služby pro více než 5 000 klientů ve více než 100 zemích.
Další informace o společnosti Omnicom a jejích značkách naleznete na internetové adrese www.omnicomgroup.com.
Kontakt pro tisk:
Sara Cosgrove, ředitelka pro komunikaci, DDB Europe
Email: Sara.cosgrove@ddb-europe.com
Tel: +44-(0)-207-258-4230
Reklama
Srdcetvor.cz - handmade
Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.
Lavivasex.cz - erotické pomůcky
Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.
Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting
Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.