Google začal investovat do mobilních reklam
Datum: 01.06.2015
Praha 1. června (PROTEXT) - Google v dubnu změnil algoritmus zobrazování stránek. Nyní se na prvních organických pozicích ukazují jen weby, které jsou přizpůsobeny přenosným zařízením. Podle testu, který Google provedl v deseti zemích včetně US a Japonska, je více než polovina...
Praha 1. června (PROTEXT) - Google v dubnu změnil algoritmus zobrazování stránek. Nyní se na prvních organických pozicích ukazují jen weby, které jsou přizpůsobeny přenosným zařízením. Podle testu, který Google provedl v deseti zemích včetně US a Japonska, je více než polovina vyhledávání prováděna prostřednictvím mobilních zařízení. Poprvé v historii uživatelé vyhledávají častěji z tabletů a telefonů než z klasických počítačů. Google nyní investuje do vývoje mobilních reklam, které se snaží vylepšit pomocí aplikace Google Express.
Podle Netmonitoru se počet zobrazených stránek v březnu zvýšil o zhruba 10 procent a překročil tak hranici 8,5 miliardy zobrazení. Trend se týká celého světa včetně České republiky. V průměru měřené weby denně navštívilo 4,3 milionu uživatelů, což znamená více jak polovinu internetové populace u nás. Za poslední půl rok se tak tento počet zvýšil o více jak 1,5 milionu uživatelů.
Novinky shrnuje ředitel LCG New Media Vojtěch Lambert. LCG New Media je digitální divizí poradenské společnosti LCG-360°Consulting, která se zaměřuje na vytváření strategií fungování značek a společností v online prostředí. Služeb LCG NM využívají značky ISCARE, Ferring, Česká pojišťovna, Službomat, Energetické centrum, Asus a další.
Co to znamená pro reklamy?
Po změně algoritmu v Google vyhledávači správci firemních profilů musí veškerou komunikaci a kampaně přizpůsobit komunikaci přes mobilní telefony. Z pohledu působení na Google je také velmi důležité aktivně využívat další Google platformy jako jsou Google Places a sociální síť Google Plus.
Přes tyto platformy totiž přichází na web stále více návštěvníků. Google Places a Google plus jsou tak velmi důležitými součástmi SEO aktivit. Google plánuje svou sociální síť dále rozvíjet a přestavovat. Mluví se i o koupi Twitteru.
Z pohledu Google Adwords je velice klíčové cílit reklamy separátně na mobilní zařízení a separátně na pevná zařízení. V případě, že na to správci firemních profilů neberou zřetel, hrozí jim penalizace a nemohou využívat zobrazování na maximum pro každé zařízení.
Vyhledávač sází na lokální reklamy
Google nyní připravil celou řadu možností, jak mobilním uživatelům nabízet co nejrelevantnější reklamy. Velmi dobře se tak dá optimalizovat přímá rezervace hotelu z Google, dále nové vlastnosti využijí například automobilky pro ukázku nejnovějších modelů nebo prodejci. Od konce minulého roku Google také testuje novinky, které jsou zaměřeny více na lokační bázi, které nyní řeší prostřednictvím jednoduché mobilní aplikace Google Express. Očekává se ale, že tato novinka bude představovat revoluci v cílení napříč platformami. Google tak následuje Facebook, který tuto novinku zavádí již v US a brzy ji snad uvidíme i u nás.
Vojtěch Lambert, ředitel LCG New Media
Kontakt: Martin Eckstein
PR Consultant
Tel.: 731 46 48 46
Mail: martin@eckstein.cz
ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz
Reklama
Srdcetvor.cz - handmade
Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.
Lavivasex.cz - erotické pomůcky
Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.
Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting
Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.