Skok z tryskového letadla ve stratosféře bez padáku

Datum: 17.12.2015
Londýn 17. prosince (PROTEXT/PRNewswire) - Muž Se Chystá Seskočit Ze Stratosféry Bez Kosmického Skafandru, Tlakového Skafandru, Bez Kyslíku A Bez Padáku, Do Vody Plné Žraloků Ve Snaze Zastavit „Umírání Kvůli Špinavé Vodě" - Pokud ho nezachrání hlas lidstva, čeká...
Londýn 17. prosince (PROTEXT/PRNewswire) - Muž Se Chystá Seskočit Ze Stratosféry Bez Kosmického Skafandru, Tlakového Skafandru, Bez Kyslíku A Bez Padáku, Do Vody Plné Žraloků Ve Snaze Zastavit „Umírání Kvůli Špinavé Vodě" - Pokud ho nezachrání hlas lidstva, čeká ho jistá smrt - Death Challenge, Inc., nový obchodní podnik, který se zabývá komerčně udržitelnou charitativní činností, dnes oznámil oficiální datum nejpozoruhodnější a nejnebezpečnější události, která kdy byla živě vysílána. Death Challenge 1 (Smrtící výzva č. 1), The Death Dive (Smrtící seskok) (http://DeathChallenge.com) se bude konat na Velký pátek 25. března 2016, ve stejném týdnu jako Světový den vody. Ve 3:33 odpoledne centrálního Greenwichského času (GMT), „vyzyvatel", který zůstane v anonymitě a maskován, vyzve osud a bude riskovat svůj život skokem z tryskového letadla ze stratosféry, 15,3 km nad Zemí a střemhlavě proletí 15 331 metrů BEZ kosmického skafandru, BEZ tlakového skafandru, BEZ kyslíku a BEZ padáku, do vody plné žraloků - a to vše ve snaze ZASTAVIT umírání kvůli špinavé vodě. (http://DeathbyDirtyWater.org). „Tato problematika je blízká vyzyvatelově srdci," (http://DeathChallenger.com) říká mluvčí společnosti Aideen Dohertyová. „Mnoho času pobýval v oblastech světa, které jsou nejvíce postižené nemocemi přenášenými vodou, a byl očitým svědkem dramatických dopadů tohoto řešitelného problému. Sám vyzyvatel se na svých cestách nakazil po vypití špinavé vody téměř smrtelným onemocněním. Ročně zemřou kvůli špinavé vodě téměř 2 miliony dětí. Aby tomu už byl konec, je vyzyvatel ochoten riskovat svůj vlastní život." Bezprecedentní událost, která nemá obdoby, Death Dive, bude živě přenášena po internetu globálnímu publiku platícímu za sledování. Všichni z publika budou moci hlasovat, zda má být „vyzyvatel zachráněn" nebo ne, a to nabídnutím záchranných lan. Online publikum i ti, kteří budou na samotném místě seskoku, si před historickým skokem víry vyzyvatele a ještě v jeho průběhu mohou zakoupit hlasy, kterými řeknou „ANO" nebo „NE" třem možným záchranným lanům. Zásadní ovšem je, že vyzyvatel rozhodně žádná záchranná lana nepřijme, pokud nebude globálně zakoupena jedna miliarda hlasů, což symbolizuje přibližný počet lidí, kteří nemají přístup k nejzákladnější životní potřebě - čisté vodě. Záchranné lano č. 1 (aktivované ve výšce 7,6-6,1 km) spočívá ve vyhození padáku z kroužícího letadla. Vyzyvatel se padák pokusí dohonit, chytit a za téměř nemožných podmínek nasadit. Záchranné lano č. 2 (aktivované ve výšce 6,1-4,6 km) spočívá v pokusu záchranného parašutisty o zachycení vyčerpaného vyzyvatele trpícího nedostatkem kyslíku během seskoku, navíc bez jakékoli bezpečnostní výbavy, což tu ještě nikdy nebylo. Záchranné lano č. 3 (aktivované ve výšce 4,6-2,1 km) spočívá ve vyhození tažného lana z letadla. Vyzyvatel se pokusí lano zachytit a doplachtit s jeho pomocí do vody. Pokud vyzyvatel tažení na laně ve vzduchu nezvládne, mohl by narazit do letadla nebo strhnout klapky na křídlech nebo ocase. Pokud vyzyvatel po výskoku z proudového letadla ztratí vědomí, existuje ještě další možnost, a to vysadit záchranný tým, aby mu poskytl kyslík. Avšak toto záchranné lano bude aktivováno pouze po získání 7,125 miliardy hlasů - tedy ekvivalentu hlasování celého lidstva pro záchranu života jednoho člověka a všech lidí na světě bez přístupu k čisté vodě. Mezi další způsoby, jak přispět ke globálnímu úspěchu Death Challenge (http://savethechallenger.com), patří zakoupení vstupenek na sledování události online, VIP vstupenek na sledování události z letadla nebo lodě v místě seskoku do vody - nebo pod vodou se žraloky v místě dopadu - a speciální možnost zakoupení cesty do stratosféry s vyzyvatelem. „Rizika tohoto seskoku jsou více než ohromující," říká mluvčí společnosti Aideen Dohertyová. „Při seskoku bude vyzyvatel čelit extrémně nízkému tlaku vzduchu, mrazivým teplotám a nedostatku kyslíku, což vše může vést k bezprostřední smrti." Vyzyvatel je jedním z předních světových nejzkušenějších extrémních sportovců a za posledních 30 let uskutečnil téměř 20 000 seskoků z letadla, přes 5 000 seskoků z velké výšky do vody a strávil tisíce hodin potápěním se bez klece mezi velkými bílými žraloky. Při pokusu přežít seskok z více než 260násobné výšky, než činí aktuální světový rekord, z výšky blížící se dvojnásobku výšky Mount Everestu, využije několik extrémních disciplín. Vyzyvatel je první, kdo riskuje svůj život v Death Challenge. Death Challenge 1, The Death Dive, je událost kategorie č. 10, která podle názoru odborníků skýtá nulovou šanci na přežití. Death Challenge 1 také uvede nové i známé umělce z hudební branže, kteří akci podpoří. Death Challenge bude i poté představovat extrémní sportovce při vysoce riskantních událostech, aby zvýšila povědomí o problémech světa a zesílila své charitativní úsilí vymýtit nejhorší globální sociální, ekonomické a humanitární problémy. Společnost Death Challenge Inc., fond Death Challenge i událost Death Dive budou auditovány a kontrolovány mezinárodní účetní firmou. Další informace o události Death Challenge a o způsobech, jak svět může ukončit umírání kvůli špinavé vodě, naleznete na: http://DeathChallengeDay.com Poznámka redakce: Dotazy médií a žádosti o sady tiskových materiálů směřujte prosím na: pressoffice@deathchallenge.com O značce Death Challenge Death Challenge, Inc., Death Challenge Foundation a Many People, One Voice se společně zabývají komerčně udržitelnou filantropií, jejímž cílem je zvýšit povědomí o nejhorších celosvětových sociálních, ekonomických a humanitárních problémech a přinést potřebnou pomoc k jejich vymýcení. Death Challenge bude představovat extrémní sportovce při vysoce riskantních událostech, aby pomohla poukázat na různé palčivé problémy a podpořila jejich řešení. První událost nazvaná Death Challenge 1 (Smrtící výzva č. 1) si klade za cíl ZASTAVIT umírání kvůli špinavé vodě. KONTAKT: pressoffice@deathchallenge.com
Reklama

Srdcetvor.cz - handmade

srdcetvor-handmade.png Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.

Lavivasex.cz - erotické pomůcky

lavivasex.png Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.

Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting

hledej-hosting.png Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.