The Chainsmokers jako velvyslanci značky Tommy Hilfiger
Datum: 13.06.2017
Amsterdam 13. června (PROTEXT/BusinessWire) - Společnost Tommy Hilfiger uvádí The Chainsmokers jako globální velvyslance značky pro pánské oblečení Tommy Hilfiger
Počínaje podzimem roku 2017 bude mezinárodně uznávaná dvojice amerických hudebníků a producentů The Chainsmokers...
Amsterdam 13. června (PROTEXT/BusinessWire) - Společnost Tommy Hilfiger uvádí The Chainsmokers jako globální velvyslance značky pro pánské oblečení Tommy Hilfiger
Počínaje podzimem roku 2017 bude mezinárodně uznávaná dvojice amerických hudebníků a producentů The Chainsmokers působit jako globální velvyslanci značky pro pánské oděvy Tommy Hilfiger.
Společnost Tommy Hilfiger, vlastněná společností PVH Corp. [burzovní index NYSE: PVH], oznámila, že Alex Pall a Andrew (Drew) Taggart - celosvětově známí jako populární hudební duo The Chainsmokers - budou od počátku podzimu 2017 působit jako globální velvyslanci značky pro pánské oděvy Tommy Hilfiger, včetně sportovního oblečení Hilfiger Edition, Tommy Hilfiger Tailored a Tommy Hilfiger. Duo, které získalo ocenění Grammy, přidává k více než třicetiletému dědictví světové značky pánského oblečení modernost a mládí.
Tato inteligentní zpráva obsahuje multimédia. Úplnou verzi zprávy najdete zde: http://www.businesswire.com/news/home/20170611005040/en/
"The Chainsmokers jsou v centru moderní popové kultury, a jejich hudba rezonuje s globálním publikem," řekl Tommy Hilfiger. "Obdivuji způsob, jakým vybrali nový segment, který spojuje indie, pop, tanec a hip-hop. Alex a Drew představují naprosto dokonalou definici dnešního Tommyho Guye - vynikají v hudebním světě díky svému talentu, optimismu, jedinečnému zvuku a bezstarostné pohodě. Jsme nadšeni, že s nimi můžeme pracovat v prostoru módy."
"Tommyho průkopnický přístup ke sloučení módy a hudby je součástí našeho dědictví v odvětví pánského oblečení," řekl Daniel Grieder, generální ředitel společnosti Tommy Hilfiger Global a PVH Europe. "Naše partnerství s dvojicí The Chainsmokers odráží firemní strategický závazek přilákat další generaci spotřebitelů značky Tommy Hilfiger do našich obchodů s pánským zbožím, které jsou plné vzrušujících módních kolekcí, a poskytují vyvážený nákupní zážitek a pohodlí digitálního obchodu. Naše kategorie pánského oblečení zůstává pro nás klíčovou oblastí zaměření. Usilujeme o odhalení plného potenciálu značky Tommy Hilfiger ve všech regionech po celém světě."
Duo The Chainsmokers vzniklo v roce 2012, a od té doby prodalo více než 10 milionů singlů. V současné době je třetím nejvysílanějším uměleckým uskupením na světě. V roce 2017 získalo duo ocenění v kategorii Nejlepší taneční nahrávka Grammy za svůj titul "Don’t Let Me Down" se zpěvačkou Dayou. Jejich singl "Closer" se zpěvačkou Halsey získal titul Top Collaboration of the Year v rámci ocenění Billboard Music Awards. Tento singl byl také prvním historickým hudebním videem, které překonalo jednu miliardu zobrazení na serveru YouTube.
"Stejně jako Tommy Hilfiger, jsme vždy věřili v oslavu individuality a porušování konvencí," řekli The Chainsmokers. "Tommy vydláždil cestu pro spolupráci mezi módou a hudbou, a jsme nadšeni, že spolupracujeme se značkou, která tak dobře ladí s naším vlastním uměleckým přístupem, a sdílí naše zaujetí pro poskytování nezapomenutelných zážitků našim fanouškům."
Kampaň fotografoval Lachlan Baileym v San Francisku, a exkluzivní video upoutávky s vlastní mixovanou hudební skladbou vytvoří The Chainsmokers. Celosvětová integrovaná kampaň pro muže začne na podzim 2017, a bude zahrnovat tisková, online a zahraniční média. Kampaň bude podporována jedinečnými spotřebitelskými aktivitami a akcemi, které oživí jedinečnou perspektivu značky v pop kultuře po celém světě. Kampaň společnosti Tommy Hilfiger pro muže bude probíhat společně se značkovou reklamou pro ženy, jejíž součástí bude globální velvyslankyně značky a americká supermodelka Gigi Hadid.
Nabídka pánského oblečení Tommy Hilfiger Podzim 2017 oslavuje 90. léta s důrazem na tradici. Kolekce ztělesňuje vzpurný postoj, který charakterizoval tuto dekádu. Kolekce pánských oděvů společnosti Tommy Hilfiger jsou k dispozici v obchodech Tommy Hilfiger po celém světě prostřednictvím vybraných velkoobchodních partnerů a online na adrese tommy.com.
Tommy Hilfiger má dlouhodobou zálibu v hudbě, která je mu po celou dobu jeho kariéry nekonečným zdrojem inspirace. Tak se rozvinulo silné spojení mezi jeho značkou a hudebním průmyslem. V 90. letech byl Hilfiger jedním z prvních návrhářů, kteří spojili módu s celebritami, a stal se průkopníkem ve svém oboru tím, že oblékal mladé umělce, jako například Aaliyah, Marka Ronsona a Ushera. Sponzoroval turné pro takové hvězdy, jako jsou Britney Spears a Lenny Kravitz, a ve svých reklamních kampaních obsazoval hudebníky, jako jsou například David Bowie a Beyoncé. V roce 1999 sponzoroval Tommy Hilfiger turné skupiny Rolling Stones "No Security", což bylo tehdy první turné skupiny po celých desetiletích. Od té doby pokračuje Tommy Hilfiger v práci s legendárními muži a ženami, mezi nimiž jsou takové osobnosti, jako Wyclef Jean, John Legend a Alicia Keys.
O společnosti Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger je jedním z nejvýznamnějších světových návrhářů v oblasti životního stylu. Jeho portfolio zahrnuje značky Tommy Hilfiger a Hilfiger Denim. Zaměřuje se na navrhování a marketing vysoce kvalitního pánského a sportovního oblečení, kolekcí dámského a sportovního oblečení, dětského oblečení, džínových kolekcí, spodního prádla (včetně toalet, ložního a odpočinkového oblečení), obuvi a doplňků. Prostřednictvím vybraných držitelů licencí nabízí Tommy Hilfiger doplňkové produkty životního stylu, jako například brýle, hodinky, vůně, atletické oblečení (pro golf a plavání), ponožky, drobné kožené zboží, domácí zboží a zavazadla. Produktová řada Hilfiger Denim se skládá z džínových oděvů a obuvi pro muže a ženy, příslušenství a vůní. Zboží značek Tommy Hilfiger a Hilfiger Denim je k dispozici zákazníkům po celém světě prostřednictvím rozsáhlé maloobchodní sítě Tommy Hilfiger a Hilfiger Denim, předních specializovaných a obchodních prodejen, výběrových online prodejců, a dále na adrese tommy.com.
O společnosti PVH Corp.
Historie společnosti PVH je delší než 135 let. Společnost vynikla díky rostoucím značkám a obchodům s bohatým americkým dědictvím, a stala se tak jednou z největších společností s oděvními výrobky na světě. Máme více než 35 000 partnerů působících ve více než 40 zemích, a naše roční tržby přesahují 8 miliard dolarů ročně. Jsme majiteli proslulých značek CALVIN KLEIN, Tommy Hilfiger, Van Heusen, IZOD, ARROW, Speedo*, Warner’s a Olga, a prodáváme různé výrobky pod těmito a jinými vlastněnými a licencovanými značkami, které jsou známé na národní i mezinárodní úrovni.
* Značka Speedo má trvalou licenci od společnosti Speedo International, Limited pro Severní Ameriku a Karibik.
Originální verzi zprávy najdete na serveru businesswire.com: http://www.businesswire.com/news/home/20170611005040/en/
Kontakty
Tommy Hilfiger
Virginia Ritchie
Virginiaritchie@tommy.com
Zdroj: Tommy Hilfiger
Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.
(BW)
Reklama
Srdcetvor.cz - handmade
Nákupní galerie rukodělných výrobků, služeb a materiálů. Můžete si zde otevřít svůj obchod a začít prodávat nebo jen nakupovat.
Lavivasex.cz - erotické pomůcky
Přehled erotických pomůcek od elegantních vibrátorů, hraček pro páry až po stimulační oleje, afrodiziaka a BDSM pomůcky.
Hledej-hosting.cz - webhosting, VPS hosting
Přehled webhostingových, multihosting a VPS hosting programů s možností jejich pokročilého vyhledávání a porovnávání. Najděte si jednoduše vhodný hosting.